Ruxandra Mesteru – initiator si trainer al Cursului atelier Imaginea Ta si al workshop-urilor aferente

Iata ca dupa vreme indelungata va spun din nou „Buna, dragelor, bine ne regasim”🙂

Am lipsit de pe blog mai mult decat preconizam, insa nu pentru ca l-am uitat ci pur si simplu pentru ca nu mi-a permis timpul. Nu vreau sa sune a cliseu, dar chiar asa s-a intamplat, iar cele cateva weekend-uri libere pe care le-am avut din primavara pana acum (si care au fost doar 3!) mi-am dorit si am preferat sa mi le petrec in familie.

In tot acest rastimp m-am implicat in mai mult proiecte, unele dintre ele de make-up si beauty iar altele avand cu totul alte subiecte, despre care o sa va povestesc la timpul potrivit :)  Si cum inspiratia vine mai greu cand esti mai tot timpul cu ochii in agenda unde iti notezi programul, am asteptat sa vina noiembrie, luna cand voi fi mai libera.

Imi pare rau ca nu am apucat sa raspund tuturor mesajelor si mailurilor de la voi, adresa de contact a blogului este alta decat cea personala si, dupa cum v-am spus, pentru o perioada, tot ce tinea de blog si partea virtuala am lasat un pic deoparte, asa ca nu am ajuns sa verific intotdeauna la timp si mailul blogului.

Majoritatea dintre voi m-ati intrebat cand si unde organizez urmatoarele ateliere Imaginea Ta. Si eu imi doresc mult reinceperea lor, mi-e dor si drag sa va privesc fetele luminoase si frumoase, sa vad cum va admirati noua imagine in oglinda, increzatoare si radioase. Si scriind acestea mi-am adus aminte de ce spunea o buna prietena de-a mea „de la atelierele Ruxandrei pleci cantand”❤

Asadar, urmatorul Workshop Imaginea Ta va fi in decembrie, in Bucuresti. Voi avea in perioada urmatoare un articol dedicat lui, unde o sa regasiti mai multe amanunte despre continutul lui dar si despre organizare.

Eii… si acum sa va spun de unde si pana unde titlul ciudat al acestui articol… intr-un fel are legatura cu Imaginea Ta… una mare, chiar. Si, credeti-ma, as fi vrut ca primul articol scris dupa atata vreme sa aiba alt subiect dar…

Acum cateva saptamani, o domnisoara sau doamna, nu stiu, mi-a scris un mail in care, dupa ce se prezenta frumos ca fiind pr-ul & consultantul de marketing al unei cafenele bucurestene, imi spunea ca a vazut site-ul meu, ca i-au placut muuult atat stilul, machiajele dar mai ales evenimentele mele si ca, placandu-i asa mult ce a vazut, ar vrea sa ma invite sa sustin un atelier la ei, la cafenea, unde ei organizeaza diverse eventuri… ba chiar imi dadea 2 date din octombrie, la alegerea mea, cu mentiunea ca detaliile atelierelor vor fi discutate, cum altfel, separat.

Am vazut mesajul chiar a doua zi si am zis de ce nu. I-am multumit pentru invitatie si i-am scris ca accept sa ne intalnim sa-mi spuna la ce s-a gandit in privinta workshopurilor si care ar fi detaliile pe care le propune, iar in masura in care programul imi permite, am putea organiza ceva impreuna.

Mi-a raspuns inapoi cu un mail in care imi multumea pentru promtitudine dar totodata recunoastea ca nu am fost singura careia i-a trimis mail, ca a mers pe sistemul primului raspuns venit si ca cineva a sunat-o chiar la cateva minute dupa ce a trimis mailul. Dar ca imi pastreaza datele de contact si in caz ca intervine ceva ma contacteaza.

Ok, nicio problema🙂 si mi-am vazut de treburi mai departe.

Ieri insa, un cuplu de prieteni mi-au atras atentia asupra afisului unuia dintre evenimentele organizate la cafeneaua respectiva, care se numea nici mai mult nici mai putin decat Imaginea Ta !!!!

Adica numele sub care eu imi desfasor evenimentele de beauty & make-up si cursul cu acelasi nume de aproape 6 ani!! Adica atat de mult i-au placut evenimentele mele incat nu s-a putut desprinde de numele lor, sau cum?!

In afisul lor exista pana si fotografia butonului de pe bara mea din dreapta care face legatura cu pagina interna a cursului! de fapt, ilustraza afisul, chiar.

Ce fel de skilluri de PR si marketing sunt astea?

Foarte bine ca se organizeaza evenimente, sunt prima care sustin initiativele frumoase! Foarte bine cand cunosc oameni frumosi si lucrez in parteneriat, n-am insa nimic impotriva ca alte evenimente sa se desfasoare fara mine.

Dar! Numele Imaginea Ta inseamna zile si nopti intregi in care am gandit conceptul, felul in care prezint cursurile si workshop-urile lui, elementele de imagine si da, denumirea este un element de imagine, la fel logo-ul si sloganul, iar toate acestea inseamna proprietate intelectuala. Am initiat aceste workshop-uri acum aproape 6 ani, le-am organizat, le-am consolidat, le-am facut cunoscute sub numele special gandit de Imaginea Ta, ca pe un tot.

Nu este normal ca altcineva care a vazut numele si i-a placut ideea sa se simta atat de „inspirat” incat sa le ia cu totul!

De aceea, am crezut ca m-am facut inteleasa cand am scris pe blog si in materialele de prezentare cu litere de-o schioapa:
Nota:
conceptul si formatul de curs atelier Imaginea Ta, ideile, textele, continutul acestuia, denumirea, formatul si designul cursului si ale ofertelor de prezentare si promotiilor aferente cursului atelier Imaginea Ta, workshopurilor byRouxy si serviciilor de machiaj si consultanta byRouxy cat si elementele de identitate vizuala (logo si slogan) sunt protejate prin legea drepturilor de autor!

I-am trimis inapoi doamnei/domnisoarei un mail. Astept raspuns. Normal ar fi sa imi si trimita unul. Normal si de bun simt ar fi sa retraga afisul si sa dea alt nume evenimentelor pe care le organizeaza.

Mi-ar placea normalul, as prefera normalul. Si as vrea sa ne oprim la normal.

Mai exista insa si varianta in care avocata mea le trimite un mail oficial, explicandu-le juridic ce inseamna incalcarea drepturilor intelectuale si pe cele de autor si care sunt consecintele incalcarii acestor drepturi.

Poate e prea mult sa pretind bun simt si normalitate…

Ruxandra Mesteru

make-up artist profesionist,
beauty advisor,
initiator & trainer al Cursului atelier Imaginea Ta

Lasă un răspuns

