Pictorial de Mireasa – Miruna

Am avut bucuria sa o cunosc pe Miruna datorita unei recomandari facute de un bun si vechi prieten al fratelui meu🙂

Cand ne-am intalnit la proba de machiaj, am descoperit in Miruna un om minunat, calm si rafinat, o fata frumoasa, fericita si care astepta cu nerabdare Ziua cea Mare.

In timpul probei am ras mult – cum altfel🙂 am papat fursecuri, mi-a aratat rochitele, i-am exemplificat propunerile mele de machiaj si am stabilit impreuna cele doua stiluri pe care le va purta la evenimentele importante ce o asteptau.

Am optat ca pentru Casatoria Civila sa ii realizez un machiaj in nuante de mov lavanda combinate cu tonuri de cupru si contururi estompate, pentru a crea un look smokey eyes.

Am ales pentru pometi si buze culori de roz cald, ca petalele de flori, care au venit superb pe pielea ei alba si care prin delicatetea lor au sustinut machiajul mai accentuat al ochilor.

 

Pentru Cununia Religioasa am pastrat nuantele de cupru de la ochi, pe care le-am combinat cu tonuri de brun si le-am deschis apoi cu un strop de auriu si cu sidef. Am conturat linia genelor superioare cu tus negru, insa am definit mai accentuat linia inferioara cu dermatograf negru si fard aubergine.

Sprancene au fost conturate cu o culoare apropiata de cea naturala – pe care am folosit-o la ambele machiaje ale Mirunei, iar pentru gene am folosit mascara negru.

Am ales pentru acest look sa reliefez pometii cu o culoare corai, iar buzele sa fie catifelate si puse in valoare de un ruj in nuante de cupru si un gloss cu particule ce reflecta lumina.

Va las sa o admirati si voi pe Miruna cea frumoasa, emotionata si foarte indragostita🙂

 

Casa de Piatra, draga mea! Cu bucurie, dragoste si armonie🙂

xoxo, Rouxy

Lasă un răspuns

