Tu cum te visezi mireasa?

Prima intrebare pe care eu o pun viitoarelor mirese cand ne intalnim la proba de machiaj este “Tu cum te visezi mireasa?” Si le invit sa-mi povesteasca ce look au visat sa poarte in acea zi atat de speciala, cum isi doresc ele sa apara ca mirese, cum isi imagineaza stilul in care le va sta parul, machiajul, rochia, care este tematica nuntii.

Toate, toate lucrurile pe care ele mi le spun pe mine ma inspira si ma ajuta sa vizualizez ceea ce isi doresc cu adevarat.

In lungul celor 12 ani de cand machiez am observat ca dincolo de stiluri, de tendinte, de culori la moda, de sfaturi, modele si reviste, exista doua feluri in care miresele isi doresc sa se descopere in oglinda dupa ce eu le-am machiat.

Pentru ca este o zi unica si insemnata, multe viitoare mirese isi doresc o schimbare totala de look. Isi doresc ca atunci cand se uita in oglinda sa nu se recunoasca, sa spuna “Uaaau!! Eu chiar pot arata asa?” iar din oglinda sa le priveasca inapoi o vedeta, un star de cinema, un  model dintr-un pictorial glamour, ori o printesa de poveste.

 

Iar mie imi place foarte mult cand viitoarele mirese isi doresc acest tip de look! Pot sa ma joc cu stiluri, pot creea apeland la culorile din trusa, la rujuri vibrante, dar si la skill-urile mele de make-up artist🙂

Daca si voi va doriti o astfel de schimbare de imagine in ziua nuntii, va sfatuiesc ca inca de la proba sa fiti deschise. De multe ori mi s-a intamplat sa mi se spuna “vreau sa arat ca vedeta din poza asta” insa, in momentul in care am reprodus exact machiajul respectiv, clienta mea sa constate ca nu i se potriveste. Lucru absolut normal daca vedeta aleasa drept model are o alta fizionomie, alta conformatie a fetei si/sau alta tipologie ori culoare a tenului. De aceea, mireselor pe care eu le machiez, le propun intotdeauna si o alta varianta de machiaj, tot in stilul pe care ele il prefera, dar adaptat tipologiei si fizionomiei lor. Si nu plec de la proba de machiaj pana nu aud acel Uaaauuu!!! magic🙂

~

Un alt look preferat si foarte cerut de mirese este cel al unui machiaj natural, diafan si romantic, care sa dea miresei un aer distins dar care sa nu se vada pe ten ca machiaj in sine.

Cea mai recenta cerere pentru un astfel de machiaj a venit chiar zilele trecute din partea unei cliente ce a ajuns la mine printr-o recomandare si care, la proba, mi-a spus: “Imi place foarte mult cum m-ai machiat tu. Trebuie sa recunosc ca am mai fost la o proba inainte insa acea domnisoara credea ca natural inseamna contur negru si roz cyclam pe la ochi. Ori eu nu vreau sa se marite Alba ca Zapada, in ziua nuntii mele vreau sa ma marit EU si sa vad asta si-n oglinda.” Iar eu am fost de acord🙂

Machiajul natural, romantic sau ladylike, diafan sau clasic-elegant este si stilul meu de machiaj preferat, pentru ca imi permite ca prin combinatii subtile de nuante, prin jocuri de lumina si contur, sa aduc in prim plan frumusetea absolut radioasa si unica a fiecareia dintre voi.

Daca va doriti un astfel de machiaj va recomand sa nu uitati ca necesita la baza un ten luminos, ca trebuie facut cu produse de calitate care sa ii mentina aerul de prospetime pe tot parcursul evenimentului si, nu in ultimul rand, ca machiajul natural nu inseamna sters ci definit, mai ales cand lumina blitzului “va sterge trasaturile “ (in fotografie) cu pana la 60%

~

Si acum, dragele mele viitoare mirese, va invit sa va alegeti stilul de machiaj la care visati si sa fiti cele mai frumoase, cele mai incantate si cele mai fericite mirese!

Pana data viitoare va imbratisez cu drag si ganduri bune,

xoxo Rouxy

~

Mai multe sfaturi pentru mirese descoperiti aici

Lasă un răspuns

