Ask me beauty, ask me make-up (5)

Azi, cu chef si veselie, va raspund la intrebarile pe care mi le-ati trimis pe mail🙂

Cele mai multe dintre intrebarile trimise de voi au fost in legatura cu data si locul Cursului atelier Imaginea Ta. Va spun acum doar cateva cuvinte, pentru ca in curand voi posta un articol dedicat cursului, tematicii si organizarii lui. Urmatorul Curs Imaginea Ta din Bucuresti va avea loc in luna mai🙂 Apoi, stiind ca va doriti sa aflati in care orase il mai organizez, va pot raspunde ca planuiesc deja unul in Sibiu, impreuna cu prietena mea Cleopatra Popescu-Bojor si, pentru ca deja sunt fete interesate, unul la Pitesti.

Clementina vrea sa stie: “M-ar interesa mai multe despre conturare si iluminarea fetei. Veti avea si demonstratii pe aceasta tema la curs?” Da, si nu numai! La Workshop-ul 2, dedicat secretelor si trucurilor de machiaj, voi desconspira in timpul demonstratiilor si tehnici de aplicare, tipuri de produse care fac diferenta, texturi, fizionomii, proportii, culori, tipuri de fete si corecturi.

Ama scrie: “imi cer scuze daca va deranjez cu o intrebare ce poate o sa vi se para superficiala dar sunt inceptoare in ale machiajului si vreau sa aflu ce inseamna noncomedogen” Draga Amalia, nu este deloc o intrebare superficiala🙂 Non-comedogen inseamna un produs ce nu astupa porii. Acest termen este folosit in majoritatea cazurilor pentru produsele utilizate ca baza de machiaj (fond de ten, pudra, anticearcan) dar si legat de creme ori seruri pentru ingrijirea pielii. Este foarte bine sa folosesti produse non-comedogene tocmai pentru a impiedica aparitia comedoanelor, adica a cosurilor, punctelor negre si a pustulelor.

Andreea ma intreaba daca si pensez. Raspunsul meu este da, pentru stilizare lucrez dupa parametrii clasici, dar si cu ajutorul unor sabloane speciale, apoi intretinem forma.

Lavinia vrea sa afle “care sunt non-culorile in machiaj”. Aceleasi ca in pictura, alb, negru si seria de griuri. In plus, in machiaj se adauga si bejul, nu pentru ca ar fi propriu-zis o non-culoare, ci pentru ca nuantele de bej sunt foarte aproape de culoarea naturala a pielii si se creeaza astfel efectul de ton-sur-ton.

Valeria ma intreaba “Ce simbolistica are culoarea mov”. Gasesti raspuns la intrebarea ta in urmatorul link: https://makeupbyrouxy.wordpress.com/2010/03/25/rogvaiv-semnificatia-culorilo/

Iar Oana isi doreste o lamurire “Ati mentionat in cateva tutoriale nuanta de roz-beige. La ce va refereati anume?”  La aceasta culoare, poate chiar o nuanta mai rozalie:

De asemenea, am primit din partea mai multor fete, intrebarea daca se pot inscrie pentru un pictorial sau tutorial de-al meu. Dragele mele, va multumesc. De obicei imi aleg modelele pentru pictoriale dintre persoanele cunoscute mie, a caror fizionomie imi permite sa realizez machiajul pe care il vizualizez. Dar imi puteti trimite prin mail o poza cu voi si va anunt🙂

~

Cam acestea au fost intrebarile voastre din ultimul timp, cu mentiunea ca celor care s-au destainuit si mi-au trimis anumite intrebari mai personale le-am raspuns tot via mail.

Va imbratisez si va astept intrebarile pe makeup_by_rouxy@yahoo.com

xoxo Rouxy

Lasă un răspuns

