Message in a bottle – May your dreams come true

…………………….

~

My beautiful girl,
Do not be afraid to dream!

~

 
When you truly believe in your dreams, they will happen.
And if your dreams are big, then feel rich.

~

You truly are special!
Feel great🙂

Dream big!

~
And remember:

Folow your bliss and the universe will open doors for you

where there were only walls!

~

~~

………… xoxo Rouxy

2 gânduri despre „Message in a bottle – May your dreams come true

  1. When you truly believe in your dreams, they will happen. Chiar asa este.Dar uneori trebuie sa ai grija ce-ti doresti ca ti se poate intampla.Mie mi s-a intamplat de multe ori sa-mi doresc ceva foarte mult si acel ceva sa se indeplineasca.Apoi mi-am dat seama ca nu a fost bine…

    • Ai mare dreptate🙂

      Una din povestioarele mele favorite pe tema asta este cu un om care gaseste pestisorul de aur. Si acesta il roaga sa nu-l omoare, ca o sa-i indeplineasca o dorinta. Zis si facut, sta omul, se gandeste si zice asa: as vrea sa fiu intr-un loc cu multa apa si plin de femei. Atat? intreaba pestisorul. Da, zice omul, asta e dorinta mea. Bine, zice pestisorul si Puff! l-a teleportat intr-un … WC de femei. :)))

      Asa ca da, trebuie sa avem grija la ce ne dorim, pentru ca lucrurile chiar se intampla!

Lasă un răspuns

