Pictorial de mireasa – Gabriela

Gabriela m-a sunat intr-o dimineata si mi-a spus ca nu ne cunoastem personal insa i-am fost recomandata si isi doreste sa o machiez. Mi-a povestit ca a fost la nunta Mirunei (pe care abia astept sa v-o prezint in urmatorul Pictorial) cu un machiaj de care era multumita si pe care il considera totodata proba pentru machiajul ei de mireasa.

Insa cand a vazut “ce superb arata Miruna, ce frumos i se potrivea machiajul si ce natural i se aseza fondul de ten” a rugat-o atunci sa-i dea numarul meu de telefon, pentru ca se hotarase: eu voi fi cea care o va machia ca mireasa🙂

Uau! M-am simtit onorata :)  si bucuroasa, in acelasi timp.
Prima data cand ne-am intalnit a fost in dimineata zilei cand i-am realizat machiajul pentru casatoria civila. Sub fragilitatea delicata a Gabrielei am descoperit un om vesel si expansiv, cu o fire perfectionista (asa cum singura se descrie) orientata catre eleganta si detalii.

Pentru machiajul ei de mireasa am ales un stil romantic-elegant, specific vedetelor americane, machiaj ce se defineste prin naturaletea cromaticii alese si prin jocurile de lumini si umbre ce evidentiaza trasaturile.

La acest tip de machiaj conteaza foarte mult ca tenul sa aiba un aspect radiant, neted si impecabil, asa incat am acordat o deosebita atentie aplicarii bazei de machiaj. Si pentru ca imi doream ca machiajul sa inspire naturalete si prospetime, am apelat la cateva dintre trucurile mele de profesionist pentru a obtine acest efect🙂

In pasul urmator am conturat ochii in nuante inchise dar totodata luminoase, am aplicat gene false, mascara negru din belsug si am reliefat cu grija sprancenele. Apoi am evidentiat pometii cu ajutorul unui fard roz-piersica mat iar pentru buze am ales un ruj intr-o combinatie eleganta de bej-neutru si roz-cald.

Gabriela a fost o mireasa frumoasa, feminina si elegantissima, exact cum si-a dorit. Ma bucur ca am avut si eu un mic rol in toate acestea🙂

~
Casa de Piatra, Gabriela! Fii fericita!


~

Fotografiile au fost realizate de domnul Relu Draghici, fotograf profesionist.

~

xoxo Rouxy

6 gânduri despre „Pictorial de mireasa – Gabriela

  1. Machiajul este FOARTE FRUMOS dar in ultima poza ea pare cam… suparata sau poate plictisita… oricum nu o avantajeaza postura in care a surprins-o fotograful…

Lasă un răspuns

