Socoteala de acasa nu e tot aia cu cea de pe blog

Buna dimineata dragele mele, va scriu de pe telefon, cu gandul sa ma intelegeti ca voi mai intarzia un pic cu postarile promise. Aici, unde m-am mutat, din cauza furtunilor de zapada, au cazut cativa stalpi de inalta tensiune si nu este curent electric (si nici net) de 4 zile.. Astazi am avut pentru prima data destul semnal cat sa ma pot loga de pe mobil. Insa laptopul meu, unde am toate articolele si pozele, a ramas fara baterie si din pacate nu-l pot reincarca la masina ca pe telefon.. Sper ca in cateva zile situatia sa revina la normal iar eu sa va pot arata ce v-am pregatit🙂 Pana atunci noi facem aici oameni de zapada iar seara ne strangem la povesti in jurul sobei. Voi ce faceti, cum va petreceti zilele astea de iarna adevarata cu multa zapada? Abia astept sa ne revedem cu bine🙂 xoxo Rouxy

2 gânduri despre „Socoteala de acasa nu e tot aia cu cea de pe blog

    • Asta e adevarat🙂 personal, am luat aceasta mica schimbare ca pe o vacanta de iarna si m-am bucurat sa fac lucruri pe care nu le mai facusem din copilarie🙂
      Insa in articolul anterior eu anuntasem anumite surptize si stiu ca sunt fete care le asteapta, asa ca lipsa lor de pe blog nu am vrut sa fie interpretata ca o neseriozitate a mea🙂

Lasă un răspuns

