La frumusete inainte, la Evenimente tot inainte

“Heey, ai dezertat?” ma intreba zilele trecute o buna prietena. “Pe mine cine ma mai machiazaaa?” “Tot eu, bineinteles!” i-am raspuns razand🙂 Nu am plecat nicaieri, doar m-am mutat putin mai incolo.

De ce intreba prietena mea asta? Pentru ca de cateva luni m-am mutat in afara Bucurestiului, destul de aproape de Pitesti🙂 Dar asta nu inseamna ca pe voi, prietenele mele din Bucuresti v-am parasit intr-un fel. Nicidecum!

Sunt intr-o ora in Bucuresti, la voi, sa va fac si mai frumoase, oricand. Cand va doriti🙂 Si pentru ca de acum sunt “motorizata” pot ajunge mult mai usor la cele pe care alta data, din cauza dificultatii deplasarii, m-am vazut nevoita sa le refuz😦

But no more!! De acum inainte, daca sunteti din Pitesti, Sibiu, Brasov, Ploiesti, Buzau si, evident Bucuresti, si vreti sa fiti cele mai frumoase si mai incantate mirese, ori va doriti un machiaj sau o consultanta byRouxy, atunci nu ezitati sa ma contactati, pentru ca eu voi fi acolo cu placere.

Si mai am cateva vesti bune pentru voi!

Zilele acestea va astept pe blog cu un interviu foarte interesant, mai ales pentru acelea dintre voi care vor sa afle ce inseamna o cariera de model. Interviu pe care mi l-a acordat nimeni alta decat Miss Romania, Cleopatra Popescu.

Apoi, pentru ca deja am inceput organizarea Evenimentelor byRouxy din 2012🙂 va anunt cu bucurie ca un nou Curs atelier Imaginea Ta va avea loc in curand. Saptamana aceasta o sa va dezvalui ce subiecte noi va pregatesc, ce demonstratii make-up & beauty va asteapta si cum ne vom distra la Curs, unde va astept cu drag🙂

Asa ca nu, nu am plecat, nu am dezertat, voi fi mereu langa voi cand aveti nevoie de mine🙂 Stati linistite, insa fiti pe faza, pentru ca va pregatesc noi surprize, prin care voi sa invatati cum sa va puneti frumusetea in valoare si sa descoperiti cat de minunate sunteti!

xoxo Rouxy

2 gânduri despre „La frumusete inainte, la Evenimente tot inainte

  1. Buna, Rouxy! Te-am contactat pe e-mail cu o propunere de colaborare la un proiect. As avea nevoie de un raspuns din partea ta sau de alte date de contact pentru a putea comunica mai eficient.
    Iti multumesc!
    O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

