Tutorial – Machiaje speciale pentru Revelion

Dintre cele 11 stiluri de machiaj pe care vi le-am propus pentru tutorialul de Revelion, look-ul 3 se afla in topul clasamentului, la diferenta de un singur vot fata de celelalte preferate alese de voi, ceea ce mi-a aratat ca stilurile in care doriti sa va machiati de sarbatori sunt variate si diferite.


Va povesteam apoi ca la Workshop-ul de pe 19 (despre care am vorbit aici) am rugat fetele care au participat sa imi spuna si ele parerea lor.

Si am aflat urmatoarele:

  • Ca in noul top 5 al preferintelor look-urile 3 si 6 sunt la egalitate pe locul 1, urmate indeaproape de 2, 4 si 9
  • Ca look-ul 3 e sexy,
  • si ca look-ul 6 e rafinat.
  • Ca majoritatea isi doresc ochii conturati cu negru in forma de migdala ai modelului 3
  • Ca la o petrecere speciala cum e cea de Revelion ar purta atat ochii conturati cat si buzele intr-o culoare “apetisanta”
  • dar ca rujul din poza 6 l-ar purta mai repede decat rosul din poza 3
  • Ca la o asemenea petrecere si-ar pune genele false la fel ca modelul 6
  • dar ca ar adauga in plus si reflexii metalice (foarte in tendinte) observate la celelalte look-uri din clasamentul nostru.

Uhhh!!! Sincera sa fiu mi-am notat toate acestea, de teama sa nu uit ceva :))

Drept urmare, am luat aminte la toate preferintele voastre si am venit cu doua idei de machiaj deosebite si in tendinte, numai bune de purtat la petrecerea speciala de Revelion🙂 Am invitat sa-mi fie model pe Mihaela Soane, castigatoarea unuia dintre concursurile de pe blog, pe care m-am bucurat sa o cunosc in sfarsit, dar despre intalnirea noastra o sa va povestesc mai multe in articolul de maine😛

Acum, dupa o ditamai introducerea, sa incepem tutorialul🙂

Dupa cum bine stiti de pe acum, inainte de a incepe sa aplicam machiajul, fata trebuie curatata, tonifiata si hidratata, ceea ce am facut si eu cu tenul Mihaelei.


Am inceput machiajul aplicand un fond de ten cremos si hidratant pe care l-am catifelat apoi cu ajutorul unei pudre matifiante. Am continuat corectura cu ajutorul unui baton anticearcan apoi, folosind un luminator si o pudra speciala am conturat cu lumini si umbre fata. Ultimul pas in perfectionarea bazei de machiaj a fost aplicarea fardului de obraz, pe care l-am ales intr-o nuanta frumoasa si neutra de roz.

Primul stil asupra caruia m-am oprit este o combinatie intre look-urile 6 si 4.


Am pastrat ideea de ochi machiati light intr-o combinatie de auriu si argintiu metalic, iar pentru buze am folosit o culoare vie, glossy. Pentru inceput, am aplicat pe toata pleoapa mobila o nuanta argintie, cremoasa. Apoi am reliefat pliul pleoapei (creese) cu un fard mat, bej-cafeniu. Am folosit acest truc pentru a da impresia de alungire si migdala ochilor rotunzi ai Mihaelei. Daca nu aveti aceasta culoare de fard, puteti sa folositi si o pudra bronzanta, un fard de obraz teracota ori un fond de ten cu un pigment mult mai inchis decat pielea voastra.

Dupa aceasta am reliefat unghiul intern al pleoapei cu o culoare de auriu deschisa si metalica. In urmatorul pas am conturat ochii cu tus in lungul pleoapei superioare dar si in coltul extern al celei inferioare, creand astfel efectul de cat eyes. A venit apoi randul genelor false pe care le-am aplicat numai peste jumatatea exterioara a genelor superioare.

Pentru pleoapa inferioara am folosit acelasi fard cremos argintiu aplicat in lungul pleoapei peste tus, si fardul aruriu in unghiul intern al pleoapei.

Dupa acest machiaj, am inceput tranzitia catre stilul urmator, tot o combinatie intre look-urile alese de voi, de data aceasta este vorba de stilurile 3 si 2🙂


Practic, am acoperit pleoapa superioara mobila cu un fard negru mat, folosindu-ma de textura cremoasa a argintiului de dedesubt pentru o fixare mai buna. Daca si voi folositi pentru machiaj un pigment mineral liber, atunci puteti recurge si voi la acest truc, aplicant anterior pe pleoapa o nuanta neutra si glossy, sau un primer cremos. Daca insa folositi fard compactat, atunci puteti sa renuntati la acest pas, pentru ca daca nu este de calitate se poate aduna in pliuri peste noapte.

Dupa acest prim pas am aplicat un pigment superb verde inchis irizat in unghiul intern al ploapei superioare. Am recurs la acest artificiu de machiaj tot pentru a crea iluzia ochilor migdalati. Mihaela avand ochii mari si rotunzi cu pleoape generoase, aplicarea monocroma de negru intr-o cantitate mare in jurul ochilor i-ar fi fost dezavantajoasa.

Am pastrat auriul din coltul intern al pleoapei inferioare si in plus, am aplicat in lungul ei o culoare irizata albastru-paun ca accent, nuanta care pune in valoare ochii frumosi si caprui ai modelului meu🙂


Pentru ca baza folosita de mine a fost argintiul din machiajul anterior, culoarea mea de negru a iesit mai deschisa decat in realitate in lumina fotografiei. Daca va doriti un negru profund, mat si catifelat, atunci va recomand aplicarea nuantei cu pensula putin umeda, fara nicio baza in prealabil.

Iata mai jos, intr-un detaliu, si o alta varianta de machiaj, tot in tendinte, potrivita celor care isi doresc un plus de stralucire si ochii mai accentuati.


Tot ce aveti de facut este sa conturati ochii mai intens cu fard negru, sa aplicati culoarea de contrast (in acest caz albastrul) cu o pensula umeda si sa pudrati pometele cu un pigment auriu, truc la care apeleaza deseori vedetele cand isi doresc un efect luminos deosebit 🙂 Pentru buze eu am folosit in acest machiaj o culoare bej-ciocolata, dar puteti alege si un roz-zmeura, un bej-piersica sau un rosu-corai, dupa preferinte.

In machiajele voastre va puteti juca cu nuantele inlocuind culoarea de accent folosita de mine cu violet, verde, brun irizat sau orice alta nuanta va evidentiaza ochii si va reprezinta ca stil.

Am facut cateva fotografii si produselor pe care le-am utilizat la machiaje, cu un detaliu asupra rujurilor, care din cauza luminilor de blitz (da, am facut singura pozele…) au iesit putin altfel decat in realitate😦


In detaliul de mai jos se vede mai aproape de realitate nuanta de un rosu cald folosita de mine…


~

Stilurile de mai sus sunt machiaje ce vin bine oricarei fizionomii si oricarei culori de ochi, asa ca veti arata cu siguranta superb si veti fi vedeta serii🙂

Have fun!
xoxo Rouxy

Un gând despre „Tutorial – Machiaje speciale pentru Revelion

  1. Pingback: Fii Glamour de Revelion – tutorial in 6 pasi simpli « makeup byRouxy

Lasă un răspuns

