11 Stiluri de machiaj speciale pentru sarbatori

~

In fotografiile de mai sus regasiti 11 stiluri de machiaj aflate in topul tendintelor acestui sezon si gandite special pentru a ne pune in lumina frumusetea in timpul sarbatorilor minunate care se apropie.

M-am gandit sa fac un tutorial dupa look-ul care va primi din partea voastra cele mai multe aprecieri🙂

Asadar, voua care stil va place cel mai mult si pe care l-ati alege pentru sarbatorile de iarna?

18 gânduri despre „11 Stiluri de machiaj speciale pentru sarbatori

  1. Super toate! Cel mai mult imi plac 1,2,3 si 7. Daca ar fi sa aleg unul pe care sa-l port de sarbatori acela ar fi 7, e deosebit si fiind mai stralucitor mi se pare mai potrivit sarbatorilor de iarna. Mi-ar placea sa faci un tutorial la poza7 :*:*

  2. Machiajul care mie imi place cel mai mult este cel cu numarul 1.
    Este dupa parerea mea un machiaj elegant ce exprima lux si rafinament.
    As vrea sa stiu daca l-ai recomanda si unei blonde-saten cu ochii caprui, si daca da as fi incantata sa faci un tutorial din care sa invat cum sa port acest machiaj de Revelion.

  3. Toate ma incanta!
    Cu cateva mici exceptii cum ar fi nr10: mi se pare cam simplu pentru machiaj de sarbatoare dar banuiesc ca ar merge daca iti faci sarbatorile la o cabana. 11 si 9 mi se par frumoase stiu ca sunt in tendinte dar le consider totusi prea colorate pentru o petrecere.
    Eu as alege sa port de sarbatori stilul 8 de machiaj.

    • Buna Madaly,
      Am pus fotografii cu diferite stiluri de machiaj aflate in tendinte, tocmai pentru ca fiecare isi petrece sarbatorile in felul sau propriu🙂 Unele persoane aleg sa mearga in vacanta cu familia, majoritatea la munte, si atunci machiajul 10 li se potriveste perfect, altele aleg sa petreaca Revelionul in club, caz in care li se potriveste look-ul 9 sau, am prieteni care sarbatoresc in fiecare an cu un carnaval costumat (stilul 11)
      Am notat preferinta ta🙂

  4. Pingback: Din culisele machiajului perfect « makeup byRouxy

Lasă un răspuns

