Cu zambetul pe buze

Exact asa va scriu aceste cuvinte, cu un zambet larg pe buze🙂

Pai cum de ce?🙂

Saptamana trecuta am fost invitata sa iau parte si sa sustin demonstratii la 2 Evenimente deosebite, unde am acceptat cu drag sa particip si bine am facut🙂 Au fost 2 Evenimente frumoase, unde am vorbit despre tendinte, frumusete, sanatate, machiaj si inspiratie 🙂

Apoi sambata a fost Ziua cea mare, cand am petrecut 4 ore in compania unor fete si femei minunate, calatorind prin lumea fascinanta a frumusetii, machiajului si stilului cu ajutorul demonstratiilor.🙂

A fost ziua Workshop-ului Imaginea Ta! Lucru care,  firesc, mi-a adus zambetul pe buze🙂 Si nu numai mie! Cele care au participat au plecat toate fericite ca acum stiu exact cum sa se descurce printre produsele de beauty & make-up, incantate de noua lor imagine, si cu zambetul pe buze!🙂

Stiu ca sunteti curioase sa aflati ce am facut noi acolo, asa ca va promit un articol cu fotografii, pe care il voi posta zilele urmatoare🙂

Pana atunci, iata mai jos cateva poze facute in timpul demonstratiilor de la Health & Beauty Expo, cu mentiunea ca si pe acest subiect voi reveni, de data aceasta cu un tutorial al machiajului realizat acolo, explicat pas cu pas. Iar acest lucru va fi posibil cu ajutorul Roxanei Susca, buna mea prietena fotograf, care a surprins fiecare etapa a demonstratiei🙂

Demonstrand cum poti avea o piele sanatoasa si stralucitoare. Ii multumesc Adrianei pentru ca s-a oferit sa-mi fie model🙂

Cele mai mici si mai adorabile spectatoare. Au fost foarte atente!

Aratand culori, texturi, explicand secrete de make-up artist. Pe masa din fata am doar strictul-strictului, pentru ca masa era prea mica pentru trusa mea😀

In timpul demonstratiei "Cum sa arati Uauu!! in doar 10minute". O puteti vedea si pe Roxana in actiune🙂

 ~

Sa aveti o saptamana plina de zambet🙂
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ xoxo Rouxy

9 gânduri despre „Cu zambetul pe buze

Lasă un răspuns

