Despre frumusete, machiaj si o saptamana bogata in evenimente byRouxy

Ati simtit vreodata ca aveti atatea lucruri frumoase de facut incat va doriti sa le vedeti cat mai repede implinindu-se, insa pe de alta parte timpul fuge si se rostogoleste tot mai repede?
Am atatea idei si teme de articole in laptop, unele pregatite de postare asteptand cuminti o ultima revizuire, altele abia schitate… si nu apuc sa le termin🙂
Nu am uitat nici de continuarea posturilor pe care le asteptati si nici de rapunsurile voastre la concursul de luna aceasta si vreau sa stiti ca voi tine cont de sugestiile pe care mi le-ati dat atunci.
Veti vedea in curand pe blog si tutorialele, si articolele promise, am si cateva interviuri pregatite, si mai pun eu la cale cateva surprize🙂


Saptamana aceasta insa va fi destul de aglomerata pentru ca ma pregatesc pentru o serie de evenimente. Miercuri sunt invitata sa prezint tendintele sezonului in cadrul unui Style & Beauty Event la Novotel, vineri voi demonstra Secrete de make-up artist la Health & Beauty Expo, iar sambata, 26nov, dupa cum stiti🙂 avem Workshop Imaginea Ta cu tematica “pentru ca imaginea ta conteaza!
De ce conteaza? Puteti vedea aici: https://makeupbyrouxy.wordpress.com/2010/06/18/imaginea-ta-conteaza/
Chiar aseara am lucrat la subiectele si desfasuratorul Workshop-ului de sambata si tot ce va pot spune este ca o sa fie atat de super, incat nu mai am rabdare🙂 )) Vreau sa va arat demonstratiile mai repede, sa va impartasesc noutatile, sa va invat, sa va premiez… vreau sa vina sambata mai repede🙂

Au mai ramas doar 2 locuri la Workshop, asa ca grabiti-va! Imi puteti trimite fisa de participare (pe care o gasiti aici) pana joi inclusiv.

Iar pe cele care mi-au scris intrebandu-ma care sunt produsele care m-au convins sa le folosesc, cum si cand si daca se pot bucura si ele de acestea, le invit la unul din cele 3 evenimente ale saptamanii pentru a le vedea si a le incerca🙂
Tot ce va rog este sa-mi lasati aici un comment sau sa-mi trimiteti mail prin care sa va anuntati/confirmati participarea si evenimentul pe care l-ati ales.

xoxo Rouxy

Lasă un răspuns

