Pictorial de mireasa – Octavia

  • Buna, Ruxi?
  • Da, buna…
  • Buna, sunt Octavia, te sun in legatura cu un machiaj de mireasa. Mi-a povestit de tine Ioana, sora Alexandrei, ai machiat-o si pe ea…

Sigur ca mi-am adus aminte🙂 Alexandra, cea din indepartata Japonie si Ioana, finuta ei sora, pe care si voi le puteti cunoaste aici.

Din vorba in vorba, Octavia mi-a spus ca mai fusese anterior la o proba de machiaj, care insa a dezamagit-o profund, ca isi pune sperantele in mine si ca si-ar dori sa ne vedem cat mai repede.

 

Ok, zis si facut🙂

Cand ne-am intalnit, am descoperit ca in spatele vocii melodioase se afla o fata subtirica si frumoasa, cu o fire foarte vesela si prietenoasa care, ca si mine, iubeste mult animalele. Mi-a spus ca isi doreste un machiaj natural, mi-a aratat rochia, mi-a spus ca vrea sa arate ca o printesa, ca nu ii place sclipiciul si nici ca fata sa fie incarcata de fond de ten, si chiar mi-a aratat o poza de la proba de dinainte. Am vazut atunci motivul dezamagirii ei: era machiata cu mult negru si bordo la ochi, iar pe buze avea un rosu stralucitor… foarte natural, nu?

A fost foarte incantata ca in machiajul meu fondul de ten nu se vedea incarcat, ochii ei frumosi si verzi ii erau pusi in evidenta fara sa fie nevoie de ”multa negreala”, si am ales impreuna un look cu aspect natural, intre clasic si romantic.

 Dupa etapa de ingrijire, cand i-am curatat, relaxat, tonifiat si hidratat tenul, am inceput sa-i aplic Octaviei baza de machiaj, folosind pentru inceput un fond de ten astringent aplicat cu buretelul, apoi am efectuat corecturile folosind o formula stick si pensula speciala.

 ~Apoi lucrat la conturarea si iluminarea fetei,

 ~si am aplicat ca nuanta de baza pe pleoape un roz frumos si foarte potrivit pentru o mireasa romantica.

~

Pentru a-i scoate in evidenta culoarea verde a ochilor, m-am jucat apoi cu nuante de auriu, brun si mov.

~

Am conturat ochii cu negru, am aplicat 2 tipuri de mascara, am reliefat pometii cu roz cald si am finalizat machiajul cu un ruj vesel, si gloss.

 Va las sa o admirati pe Octavia, cea frumoasa, incantata si fericita!

~

Si v-o prezint si pe surioara ei, Lavinia, machiata tot de mine, si surprinsa aici in timp ce canta🙂

~

Casa de Piatra Octavia! Cu multa dragoste, sanatate si belsug!

xoxo Rouxy

4 gânduri despre „Pictorial de mireasa – Octavia

  1. Multumesc Ruxi pentru tot! Din pacate nu mai am pozele cu primul machiaj ca sa le pui in contrast cu machiajul tau. Datorita tie am fost asa cum mi-am dorit: finuta, eleganta si m-am simtit foarte frumoasa😀 – nici sotul meu nu reusea sa isi ia ochisorii de la mine :X.

    Cu siguranta vom mai apela la tine si cu alta ocazie. Te pupam si eu si Lavinia :*

    • Multumesc si eu draga mea🙂 oricand, cu drag!
      Ma bucur tare mult ca te-ai simtit frumoasa si admirata. Aratai Superb, si fotografiile pot confirma asta🙂
      Va imbratisez si va pupacesc si eu

Lasă un răspuns

