Pictorial de mireasa – Claudia

Acum cativa ani, la nunta Corinei pe care o machiam ca mireasa, am cunoscut-o si pe cea mai buna prietena a ei, pe Claudia.

Anul acesta a venit randul Claudiei sa fie mireasa si, pe langa privilegiul de a o machia, am avut marea bucurie de a o cunoaste mai indeaproape, de a descoperi un om deosebit, care stie ce vrea, un om cald, calm, cu zambetul pe buze si totodata mamica fericita a unui baietel superb.

Ne-am reintalnit la proba de mireasa, am ras, am povestit, eu i-am realizat 2 machiaje in 2 stiluri diferite, iar ea a ales ce look i-a placut mai mult🙂 Un machiaj proaspat, cu ochii subliniati de un accent de culoare violet-lavanda si cu pleoapa umbrita de culori calde, in contrast cu genele negre, conturate puternic, insa in armonie cu obrajii reliefati de o nuanta piersica.

Cand am machiat-o pe Claudia era vara si extrem, extrem de cald, asa incat baza pe care am folosit-o a fost un fond de ten lichid, cu putere de acoperire mare si cu o putere de absorbtie a sebumului inca si mai mare, dar care lasa fata frumoasa, neteda si cu aspect natural, catifelat🙂 fain!

Am executat machiajul in graba maxima, Claudia avand de organizat in acea zi 2 evenimente, atat cununia ei religioasa cat si botezul micului ei Matteo. Rezultatul este acest look cu jocuri de texturi mat-catifelat si irizat, si contraste intre nuante calde-delicate si culori proaspete in tonuri reci.

Claudia a fost incantata si mi-a trimis cateva imagini pentru a o admira si voi🙂

Casa de Piatra, draga mea! Cu dragoste, cu bucurie, cu belsug si sanatate!

xoxo Rouxy🙂

Lasă un răspuns

