In concluzie…

Daca stati la casa, nu va abonati la rds!

Prietenii ma inteaba: CUM?? Inca nu ai net? Ca stiu pe nu-stiu-cine care a facut cerere la o luna dupa tine si in 2 saptamani au venit sa-i cableze. Fain! Statea la bloc? Ahh, da… sta la bloc.

Ei bine, eu de 2 luni si jumatate am semnat contractul cu ei si inca nu am net…

Am sunat aproape din 3 in 3 zile sa-i intreb de sanatate(a netului meu, cum altfel) si mereu mi se spunea acelasi text: va fac o urgentare la tichetul dvs.

Acum 2 saptamani au venit baietii de la instalare, au intins cabluri, au legat modemul si… surpriza! cand au ajuns la configurare au observat ca e o problema tehnica la cutia de pe stalp… au facut tichet la departamentul tehnic (ca ei erau doar cu instalarea) si au spus ca revin in cateva zile.

Au revenit, tot la insistentele mele. Degeaba insa, pentru ca tehnicul nu rezolvase cu mufa… Acum stau si sun din nou si mi se da acelasi raspuns binevoitor “da, vad ca aveti o sesizare facuta, va fac o urgentare”

Altceva nu am obtinut. Nu a mers nici cu binisorul, nici cu ridicatul tonului si nici chiar cu amenintarea ca-i reclam la OPC… Pur si simplu domnii nu vor sa-si ridice ***rile sa imi finalizeze si mie instalarea netului, serviciu care prin contract eu ma declar ca vreau sa-l platesc, iar ei ca se obliga sa mi-l furnizeze…

Asadar, daca stati la casa, va dau un sfat prietenesc: uitati de rds!

2 gânduri despre „In concluzie…

Lasă un răspuns

