Blog de make-up infrumusetat

Scriam intr-un post anterior ca vreau sa fac mici schimbari in aspectul blogului si sa-i imbunatatesc organizarea🙂

Si asta pentru ca din observatiile mele, multe dintre persoanele ce cauta anumite subiecte si ajung aici, pe blog la mine, ar putea gasi lucruri foarte interesante legate de informatia cautata/google-ita si in alte cateva articole din cele aproape 200 care s-au strans aici de cand am inceput sa scriu.

Asa ca m-am gandit cum sa fac toate aceste informatii si imagini mai vizibile si totodata cum sa imbunatatesc comunicarea cu voi🙂

Well… Initial am vrut sa schimb template-ul, insa dupa ce m-am invartit in multele teme oferite de platforma, mi-am dat seama ca tot aceasta este cea mai potrivita pentru siteul meu.

Solutia pe care am gasit-o sunt aceste butoane tematice pe care le-am atasat la bara laterala, asa incat orice articol veti deschide si de oriunde veti intra pe blogul meu veti putea vedea si avea la indemana linkuri catre toate categoriile de articole scrise de mine:

Toate intrebarile tale legate de Cursul Imaginea Ta isi gasesc raspunsul aici

Tutoriale, sfaturi si fotografiile celor mai frumoase si mai fericite mirese

Intra in culisele machiajului si afla secretele profesionistilor

Pe data de 11 a fiecarei luni am pregatit pentru voi un articol special cu 11 surprize beauty make-up & style

“Moda trece, stilul ramane” YSL

Tineretea fara batranete are un secret. Afla care

Te invit sa imi pui intrebari despre machiaj si frumusete. Aici poti sa citesti raspunsurile mele

Vino sa descoperi lucruri noi despre frumusetea ta si participa la demonstratiile de machiaj

~

~~~

~~~

Vor urma si altele…

~~~

Sper sa va placa si sa va fie util🙂

xoxo Rouxy

Lasă un răspuns

