Iunie, la inceput

Sau ce am mai facut si pe unde am fost in aceasta luunga perioada de cand nu am mai scris pe blog🙂😛

In primul rand, problema calculatorului meu pe care o anuntam intr-un articol anterior s-a dovedit a fi mai grava si mai complicata decat credeam la inceput. Ceea ce a dus la o mini-vacanta luata de computerul meu, evident cu promisiunea ca atunci cand se va reintoarce sa fie gata de treaba🙂

Iar eu am profitat de aceasta pauza pentru a pune in miscare cateva proiecte la care ma gandeam mai demult, despre care va voi povesti si voua in viitorul apropiat. Tot in aceasta perioada am observat cateva lucruri legate de organizarea blogului meu, pe care vreau sa o imbunatatesc.

De exemplu multe dintre persoanele ce cauta anumite subiecte si ajung la blogul meu ar putea gasi lucruri foarte interesante legate de informatia pe care o cauta si in alte cateva articole din cele aproape 200 care s-au strans aici de cand am inceput sa scriu. M-am gandit la o solutie, am gasit-o🙂 si in curand veti putea beneficia de un suport grafic ce va inlesni cititul pe blog dar si comunicarea cu mine daca aveti sa-mi puneti intrebari despre frumusete si machiaj.

Apoi, zilele acestea m-am bucurat de fiecare raza de soare ce s-a aratat printre ploi si de superb si vesel coloratele flori de primavara🙂

Si tot in aceste zile Lola mi-a creat, rostogolit si pictat cel mai frumos colier🙂 colierul magic, care canta. Multumesc atat de mult Lola minunata!

Siragul meu il puteti admira si la ea pe blog,  intre margelele ei deosebite care spun fiecare cate o poveste  http://lolafactory.wordpress.com/2011/05/30/muzica-sferelor/

In luna iunie am pregatite pentru voi cateva tutoriale, articole cu informatii despre cum sa fim frumoase sanatos, si un interviu surpriza🙂 Si pentru ca a venit sezonul evenimentelor, veti putea admira si cateva dintre miresele machiate de mine, in pictoriale de mireasa. De aseamenea, va incurajez sa imi scrieti pe mailul de la cotact si sa imi puneti intrebari, pentru ca la noua rubrica Ask me beauty, ask me make-up va voi raspunde de acum cu mult drag, prin sfaturi si trucuri de profesionist explicate in articole speciale.

Am o veste buna si pentru cele care asteapta cu nerabdare poze de la ultimele workshop-uri ale Cursului atelier Imaginea Ta, le veti putea admira in curand🙂 voi posta articolul zilele urmatoare. Si tot saptamana viitoare voi organiza un super concurs pentru fanele blogului, cu premii in produse de make-up!

Asadar iunie va fi un nou inceput, o luna ce va aduce cu ea schimbari benefice🙂

Va imbratisez,

~ xoxo Rouxy

Lasă un răspuns

