* Castigatoarea Concursului lunii aprilie este…

Dupa cum v-am obisnuit de ceva vreme, in fiecare luna pe blogul meu se desfasoara un Concurs cu premii pentru fanele makeup byRouxy🙂

Concursul lunii aprilie s-a incheiat azi, a avut un PREMIU deosebit, iar cea care a castigat un VOUCHER VIP la Workshop-ul Style al Cursului Imaginea Ta + o consultanta personalizata de machiaj si frumusete cu mine este MIERINANA, alias Mariana🙂

FELICITAARI!! Abia astept sa ne cunoastem si real🙂

Vei putea participa la Workshop ca invitat special, vei avea loc rezervat in primul rand, de unde vei putea urmari demonstratiile  indeaproape, degustand un ceai sau o cafea.
Te vei rasfata cu produse cosmetice de lux, vei afla cum sa-ti pui in evidenta frumusetea si cum sa-ti valorifici imaginea prin stilul personal.
Iar la final, vei beneficia de un beauty coach personalizat, ce include si completarea unui beauty chart.
Vom ramane dupa workshop la o discutie de jumatate de ora, timp in care imi vei putea pune intrebari la care vei primi raspunsuri personalizate si chiar vei afla trucuri de make-up artist🙂

Iata mai jos si raspunsurile ei la cele 3 intrebari ale Concursului, care de-a lungul lunii au fost strecurate in 3 articole diferite, postate in aprilie:

Intrebarea 1  pe care o puteti gasi aici: Care dintre tendintele make-up, hair & fashion de mai sus este preferata ta si cu ce ocazie ai purta-o?
Raspuns Mierinana: primul meu gand cand vine primavara este la flori! ma bucur ca sunt in tendinte, pentru ca mie imi vine sa le port oricum🙂 pe langa flori, vara aceasta imi doresc o rochie lunga in culorile marii, purtata cu bucle, cu accesorii colorate, cu un machiaj natural, gene foarte negre si ruj statement

Intrebarea 2 pe care o gasesti aici: De ce iti doresti sa participi la Workshop-ul Style?
Raspuns Mierinana: eu vin pentru mine, vreau sa ma regasesc si sa regasesc timpul meu pentru mine (in ultima vreme l-am tot impartit la altii…) si sa-mi fac mie un cadou pe care mi-l doresc de mult si pe care orice femeie care se respecta pe ea si imaginea ei cred ca la un moment dat in viata ei trebuie sa si-l faca: sa apeleze la sfaturile unui profesionist avizat

Intrebarea 3 pe care o gasiti aici: Pe tine care dintre articolele citite pe blogul meu te-a inspirat si te-a ajutat cel mai mult?
Raspuns Mierinana: Citesc cu mare placere blogul tau si de-a lungul timpului am descoperit multe lucruri folositoare in articolele tale, care m-au ajutat sa arat mai bine si sa ma simt mai bine. Si sa intleg mai bine unele lucruri despre care auzisem in reviste sau la tv in treacat.
Cel mai mult mi-a placut tutorialul pentru forma sprancenelor, tutorialul pentru alegerea in functie de piele a culorii de buze, cel in care spui secretele pielii stralucitoare si cel in care explici ce culori sa folosim in functie de nuanta irisului.
Si deasemenea mi-a placut articolul in care spui de ce imaginea personala conteaza si cat de important este aspectul nostru ca si cartea noastra de vizita!
Si eu consider acelsi lucru, comunicarea si relationarea incep cu imaginea, dinainte de a deschide gura sa spui ceva.
Si ma opresc aici🙂 daca mai stau un minut in fata laptopului imi mai aduc aminte de 3 articole interesaante citite pe blogul tau! :*:*

Felicitari castigatoarei pe care abia astept sa o intalnesc si sa o sprijin in a se regasi pe ea, in a-si valorifica frumusetea si a-si contura imaginea si stilul personal🙂

Iar pe voi va astept la CONCURSUL lunii mai, ale carui reguli si PREMIU le voi anunta zilele urmatoare🙂

Si va dau un indiciu pentru ca asteptarea sa fie mai usoara🙂 Premiul lunii mai va fi in produse make-up de top, cu ingrediente bio!

Va imbratisez,

~ Rouxy

2 gânduri despre „* Castigatoarea Concursului lunii aprilie este…

  1. UAU! multumesc!! sincer nu ma asteptam sa castig, deobicei nu am noroc la asemenea concursuri🙂 dar MA BUCUR ENORM!! abia astept sa ne cunoastem, asa cum si tu ai spus, real🙂 sunt sigura ca ma voi simti extraordinar si voi invata lucurile pe care de mult le astept sa le stiu.
    Multumesc Rouxy! te pup

Lasă un răspuns

