* Tutorial – machiaj pentru o seara speciala

Zilele acestea curatenia de primavara si pregatirile de Paste ne-au captat toata atentia si probabil ca am fost tentate sa punem imaginea noastra pe plan secund. Tocmai de aceea m-am gandit ca un tutorial in care sa va arat cum sa va puneti frumusetea in evidenta acum, de sarbatoare, ar fi binevenit🙂

Inainte de a incepe machiajul trebuie sa ne curatam, tonifiem si hidratam pielea conform cu tipologia tenului nostru. Daca inca nu stii ce tip de ten ai poti sa gasesti aici cateva informatii ce te vor ajuta: https://makeupbyrouxy.wordpress.com/2010/07/09/stii-sa-ti-recunosti-tipul-de-ten/

Iar acum va propun doua machiaje in tendintele acestei primaveri, pline de culoare🙂

Look-ul Alinei este fresh si totodata elegant, inspira prospetimea florilor de primavara si este usor de realizat in cativa pasi simpli:

  1. Dupa ce ai pregatit pielea, foloseste fondul tau de ten preferat pentru a catifela si lumina pielea, apoi aplica anticearcan unde consideri ca este nevoie. Pentru ca formula de anticearcan folosita de mine este si primer, l-am folosit si ca baza de machiaj pe pleoape si astfel nuanta aleasa sa prinda mai multa culoare si sa nu se intinda.
  2. Alege o culoare dintre cele de mai jos, toate in tendinte anul acesta, si aplic-o pe toata pleopa superioara mobila (eu am folosit verdele si am  dat pleoapei o forma rotunjita, ca de petala)
  3. Pentru contur poti sa folosesti de-a lungul pleoapei superioare un dermatograf moale intr-o culoare inchisa pe care apoi sa o estompezi, sau un fard negru (ca cel de sus) aplicat cu pensula unghiulara
  4. La conturul pleoapei inferioare eu am folosit o culoare de mov, cum este culoarea violetelor de padure, si astfel am creat un efect proaspat si jucaus
  5. Am dat cu mascara negru pentru volum si lungime genele si am evidentiat pometii cu un strat diafan de fard piersica, pentru un efect de obraji sarutati de soare
  6. In pasul urmator am definit sprancenele cu o culoare soft, in asa fel incat accentul sa nu cada pe ele ci pe culoarea aleasa pentru ochi
  7. Pentru buze am folosit o formula hidratanta si o culoare proaspata ce le-a transformat in petale de trandafir
  8. Daca va doriti un efect deosebit, puteti aplica pe pleoapa superioara si glitter:)

~

Cea de-a 2a propunere de machiaj pe care v-o fac necesita ceva mai multa rabdare si indemnanare insa merita tot efortul🙂

  1. Aplica un fond de ten fluid si luminos, foloseste anticearcanul daca este nevoie si apoi fixeaza cu o pudra translucida
  2. Apoi pregateste-te pentru un look cu smokey eyes conturati in culorile primaverii🙂
  3. Foloseste nuanta 3 pentru a contura toata pleoapa mobila (pleoapa superioara)
  4. Aplica in unghiul extern al pleoapei mobile culoarea 4 cu o pensula moale si estopmeaza pana la curbura pleoapei, apoi reaplica aceeasi nuanta de-a lungul genelor superioare cu o pensula unghiulara
  5. De-a lungul pleoapei inferioare foloseste culoarea 2
  6. Lumineaza coltul intern si arcada cu nuanta 1
  7. Contureaza cu tus negru, si aplica mascara negru pentru lungime si volum.
  8. Pentru un efect cu totul special aplica gene false pe pleoapa superioara.
  9. Defineste sprancenele
  10. Contureaza pometii cu o culoare teracota ca nuanta 5 sau foloseste o culoare de roz-cald, la alegerea ta
  11. Pentru buze aplica intai rujul tau mat favorit apoi un strat de glos pentru volum si stralucire. Eu am folosit intai o nuanta de ruj piersica si apoi un glos roz ca zmeura🙂

~

Distractie placuta la machiaj!
Fiti incredibile in seara aceasta🙂
~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ xoxo Rouxy

2 gânduri despre „* Tutorial – machiaj pentru o seara speciala

  1. Super machiajele!!! daca as avea de ce si cu ce, precis as incerca! Pentru ca nu am acces la ce ai tu in trusa … intii sa-mi spui intr-o intilnire directa ce si cum sa-mi cumpar si apoi sa si imi arati cum sa le folosesc. Eu am urgenta pentru saptamina viitoare, mi-ar placea sa ne intalnim.
    Pina atunci “sarbatori fericite “cu lumina si pace in suflet HRISTOS A INVIAT < HRISTOS ANESTI tuturor cititoarelor blogului tau cu drag SOPHIA

Lasă un răspuns

