* Monday news

Abia astazi am realizat ca nu am mai scris pe blog de o saptamana🙂 A fost pentru mine o perioada de recuperare dupa gripa nesuferita ce mi-a dat tarcoale, totodata o saptamana in care am facut ultimele pregatiri pentru Intalnirea Make-up a Cursului Imaginea Ta.

Desi in dimineata de sambata imi venea sa intampin fetele cu „bine v-am gasit in aceasta zi de toamna” Workshop-ul a fost plin de zambete, de demonstratii si sper eu de informatii noi si utile🙂


Ne-am intalnit intr-o formula mai restransa, pentru ca din cauza gripei mele si a amanarii evenimentului cu o saptamana, 4 din fetele care isi doreau sa participle nu au mai putut ajunge, avand deja un alt program.Vestea buna este ca am putut sa stabilim de comun acord o alternativa doar pentru ele, special pentru a nu pierde informatia pe care si-o doreau🙂

Sambata insa a fost un Workshop deosebit in care demonstratiile explicate pas-cu-pas au fost la loc de cinste, am raspuns la intrebarile fetelor si am incercat sa le dau informatii noi despre care nu am scris pe blog, care vin in continuarea articolelor deja postate, trucuri ce pot fi aratate doar practic, cum ar fi diferite modalitati de a acoperi cearcanele sau de a defini sprancenele, ori cum corectam, luminam si conturam forma fetei in functie de fizionomie.

M-am bucurat sa petrec o zi de neuitat impreuna cu fete minunate pe care abia astept sa le reintalnesc🙂 Si bineinteles, abia astept pozele!

Saptamana aceasta unul din posturi va contine intrebarea nr 2 a Concursului Lunii Aprilie, iar zilele urmatoare voi scrie si un articol din care veti putea vedea crampeie din cum a fost la Workshop-ul Make-up.

Insa pentru ca fotografiile nu pot reda foarte exact ce am facut noi acolo moment cu moment (mai ales ca eu le postez intr-o rezolutie speciala pentru internet) va invit sa participati la urmatoarele Workshop-uri ale Cursului Imaginea Ta. Ca sa prindeti toate informatiile dorite, toate trucurile pe care le desconspir in timpul demonstratiilor si sa primiti toate raspunsurile la intrebarile voastre🙂

Asa cum spuneam si intr-un post anterior, Realul bate virtualul🙂

 

Va imbratisez,

xoxo Rouxy

Lasă un răspuns

