* 11 Tendinte si idei pentru o Primavara Stylish

Tendintele acestei primaveri se remarca printr-o explozie de culori si un amalgam de influente ale decadelor ’20, ’40, ’60, ’70 si ’80 reinterpretate, mixate si folosite de designeri in acest sezon ca sursa de inspiratie pentru colectiile lor ce descriu femeia increzatoare in frumusetea ei.

Femeia urbana careia ii place natura, eclectica si boema, indragostita de frumos, inteligenta si eleganta, cu umor, puternica prin atitudine si sensibila prin romantismul ei, care se bucura de culoare, de primavara, de tot ce-i aduce viata mai bun si care celebreaza feminitatea ei.

Si pentru ca fiecare din noi ne regasim in aceasta femeie a primaverii 2011, am selectat pentru voi cateva dintre cele mai influente tendinte🙂

Make-up

1 natural romantic look


2 buze in culori vibrante


3 nuante vesele la ochi


4 smokey cat eyes

~

HAIR

5 bucle, bride, cocuri de balerina, cozi impletite, panglici si flori

~

FASHION

6 alb si nuante neutre


7 culorile primaverii 2011


8 imprimeuri


9 pantaloni largi, fuste si rochii maxi din materiale vaporoase


10 franjuri, dantela si pene


11 pantofi, genti si accesorii statement

~

Sa aveti o primavara superba, plina de culoare si zambet. Fiti incredibile!

xoxo Rouxy🙂

~

Intrebarea 1 pentru Concursul lunii aprilie: Care dintre tendintele make-up, hair & fashion de mai sus este preferata ta si cu ce ocazie ai purta-o?

~

18 gânduri despre „* 11 Tendinte si idei pentru o Primavara Stylish

  1. Cand e vorba de make-up eu aleg smokey cat eyes. De obicei plec de dimineata la birou, apoi intalniri, apoi masa in oras, iar asta mi se potriveste perfect!
    La lungimea parului meu aleg buclele ravasite…putin tapat, putin fixativ…si arata foarte bine🙂
    Eh, cand e vorba de ce as alege pentru vara asta…hm…albul, materialele vaporoase si sandalutele colorate!

    Multumim pentru post! E ffff frumos! :*:*:*
    Mie mi-ai colorat dimineata!

  2. as purta accesorii statement, in special pantofi foarte colorati si buze vibrante cu orice ocazie, ziua cu fuste luni şi seara cu blugi si topuri simple! dar pt ca nu port tocuri si nici nu prea ma machiez pot doar sa visez🙂

    • hihi, pai iti poti indeplini visul🙂 se poarta si pantofi cu platforma sau fara toc deloc, pentru ca anii ’70 sunt sursa puternica de inspiratie, cat despre rujul vesel ai liber la orice nuanta de corai, rosu si chiar fucsia

  3. raspuns la intrebarea concursului: primul meu gand cand vine primavara este la flori! ma bucur ca sunt in tendinte, pentru ca mie imi vine sa le port oricum😀 pe langa flori, vara aceasta imi doresc o rochie lunga in culorile marii, purtata cu bucle, cu accesorii colorate, cu un machiaj natural, gene foarte negre si ruj statement

  4. Pentru concurs:
    Pentru ca nu am foarte mult timp la dispozitie dimineata, machiajul meu obisnuit este mai natural si obisnuiesc sa imi strang parul intr-un coc, asemanator celor de balerina.
    Insa in aceasta primavara ma tenteaza sa incerc pentru timpul liber rozul care imi aduce aminte de copilarie si imi da o stare de bine si veselie, iar pentru office pantalonii largi cu o camasa pastel si cat eyes cu un ruj light.

    • Go pink! copilaria este minunata🙂
      Iar cat eyes (nu foarte fumurii insa, doar subliniati) si un ruj mat vesel sunt o alegere foarte potrivita primavara aceasta pentru imaginea office a unei femei care stie ce vrea🙂

  5. Buna. Eu prefer machiajul natural + rujul corai, rochitele in nuante de bej, nude, cu insertii din dantela, caci subliniaza cel mai bine feminitatea si romantismul, platforme colorate, iar parul l-as lasa desprins, liber, cu un aspect usor dezordonat, insa bretonul (desi e cam lung) indreptat cu placa.
    O zi superba !

  6. buna,
    am scris si eu azi un review al unei game cosmetice si mi-ar prinde bine o parere avizata. daca ai timp sa citesti…ti-as fi recunoscatoare.
    pupici :*

    • Buna Ana🙂
      Am vazut review-ul tau, ma bucur ca ai ales produse bio🙂 este mult mai bine si mai sanatos sa te ingrijesti si sa iti rasfeti tenul cu ingrediente naturale decat cu cine stie ce descoperire chimica de moment
      Si eu folosesc 2 game bio de peste 7 ani🙂 una din ele este profesionala si cu ingrediente organice. Le-am gasit dupa ce am incercat muuulte game si de aici si din strainatate si renumite si mai putin cunoscute insa profesionale, ba am dat chiar bani la un moment dat pe produse foarte scumpe. Si asta pentru ca mie imi place munca de calitate, iar cand machiezi vedete sau modele aproape in fiecare zi, cum machiam eu la filmari de exemplu, nu le poti pune orice pe fata…
      Culmea este ca dupa ce aproape imi injumatateam bugetul cumparand tot felul de creme, le-am gasit pe acestea care nici macar nu sunt exorbitante si mai sunt si atestate bio🙂 atata doar ca nu se gasesc in magazinele obisnuite de cosmetice…
      Sunt foarte multumita de ele, nu numai eu, dar si clientele mele care apreciaza atat efectele lor ca produse cat si grija mea fata de frumusetea lor, prin alegerea unor cosmetice sanatoase pentru pielea lor🙂
      Asa ca te incurajez sa urmezi programul de ingrijire ca la carte🙂 si te felicit ca folosesti produse naturale. Pielea ta iti va multumi intr-o buna zi🙂
      pup si eu

      • Pai mai Rouxy, m-ai facut curioasa, si cred ca nu sunt singura😀 pai si noi de unde si cum sa incercam si noi minunatiile astea de produse despre care esti asa incantata?

  7. Pingback: Castigatoarea Concursului lunii aprilie este… « makeup byRouxy

Lasă un răspuns

