* Haap-ciuu!!

Inca de luni am revizuit programul Intalnirii, noutatile beauty si demonstratiile pe care abia asteptam sa vi le arat, si tot de atunci am ales cadourile pentru tombola!

Doar ca… intre timp…

Am racit :(( chiar foarte tare, si desi mi-a mai scazut febra, inca nu am scapat de tuse si nici de stranut… Din aceasta cauza nu cred ca voi putea sustine demonstratiile de machiaj pregatite pentru maine fara riscul de a-mi molipsi modelele cu microbi si o gripa care cu siguranta se va lipi “ca scaiul” de ele😦

Pentru toate aceste motive, am sunat azi fetele inscrise la Workshop-ul Make-up si am stabilit, de comun acord, o alta data pentru desfasurarea lui.

Aceasta este 16 aprilie, sambata urmatoare🙂 Intalnirea se va desfasura incepand cu ora 10.30, in aceeasi locatie si in aceleasi conditii anunate, pe care le puteti gasi aici: https://makeupbyrouxy.wordpress.com/workshop-de-make-up-cum-sa-arati-ca-o-vedeta-de-cinema/

Va multumesc mult pentru intelegere!

Va astept cu tot dragul la Workshop, cu noutati beauty pe care sunt nerabdatoare sa vi le spun, cu demonstratii si tutoriale cum nu ati mai vazut, si cateva surprize prin care sa ma recompensez fata de voi!
Iar celor care mi-au spus ca nu pot participa sambata viitoare le voi trimite un mail cu alternativele promise🙂

Va imbratisez,

~~ xoxo Rouxy HAPCIU!

4 gânduri despre „* Haap-ciuu!!

  1. Sa stii ca eu te inteleg. Asa cum ti-am spus, se putea intampla oricui. Asa ca ai grija de tine, odihneste-te. Ne intalnim sambata viitoare cu forte proaspete sa ne inveti cum sa ne facem frumoase🙂 :*

Lasă un răspuns

