* CONCURSUL LUNII – make-up byRouxy

Dupa cum stiti, in fiecare luna pe makeupbyrouxy se desfasoara un concurs cu premii speciale pentru fanele blogului🙂

Ca premiu la concursul din luna martie am de oferit 2 minunate, parfumate, sanatoase, delicioase si pretioase sapunuri cu glicerina si miere naturala organica.

Conform regulilor concursului lunii trecute, le va castiga cea care a fost cea mai prezenta aici pe blog si care si-a spus parerea de cele mai multe ori la articolele scrise de mine in luna respectiva.

Iar aceasta esteee, aceasta esteeee MADALY🙂 cu un numar de 12 commenturi in total🙂 Felicitari Madaly!!
Astept pe mail datele tale, pentru a-ti putea trimite premiul🙂

 

LUNA APRILIE vine cu UN NOU CONCURS si UN NOU PREMIU deosebit!

De data aceasta nu mai este vorba de produse ci de un premiu cu totul si cu totul special: UN VOUCHER VIP pentru Workshopul Style din 14 mai🙂

Castigatoarea va putea participa la Workshop, va avea loc rezervat in primul rand, de unde va putea urmari demonstratiile  indeaproape, degustand un ceai sau o cafea. Se va rasfata cu produse cosmetice de lux, va afla cum sa-si puna in evidenta frumusetea si cum sa-si valorifice imaginea prin stilul personal. Iar la final, va beneficia de un beauty coach personalizat, ce include si completarea unui beauty chart. Vom ramane dupa workshop la o discutie de jumatate de ora, timp in care imi va putea pune intrebari la care va primi raspunsuri personalizate si chiar va afla trucuri de make-up artist🙂

~

Ce ai de facut pentru a castiga?

  1. Lasa-mi un comment la acest post prin care sa ma anunti ca vrei sa participi la concurs, si sub ce nume.
  2. Pe parcursul lunii aprilie voi strecura in 3 articole diferite, cate o intrebare. Trebuie sa raspunzi la fiecare din aceste intrebari cu cate un comment la articolul unde a fost lansata. Vei recunoaste intrebarea pentru ca va fi insotita de cuvintele “Pentru Concursul Lunii Aprilie”🙂
  3. Toate participantele la concurs trebuie sa fie abonate (subscriberi) la blogul meu, makeupbyrouxy. Pentru aceasta, tot ce aveti de facut este sa va scrieti mailul in casuta speciala destinata abonarii de pe bara din dreapta a blogului, apoi sa confirmati aceasta inscriere de la voi de pe mail.

Pe 1 mai voi selecta cele mai frumoase si mai bine argumentate seturi de raspunsuri ale voastre si le voi posta intr-un articol special🙂 Apoi, cu ajutorul Random.org voi extrage castigatoarea🙂

Asadar fiti pe faza, atentie la intrebari, dati cele mai frumoase raspunsuri si aveti sansa de a castiga un loc VIP la Workshopul Style🙂 MULT SUCCES!

~

Fiti incredibile!

~ ~ xoxo Rouxy🙂

13 gânduri despre „* CONCURSUL LUNII – make-up byRouxy

  1. AM CASTIGAAAAATT!!!! Nici nu stii ce fericita sunt! :*:*:*
    Multumesc🙂 asa mult! Chiar nu ma asteptam sa stii, adica eu am comentat pentru ca asa am simtit. Ma bucur asa mult de cadouri, imi place mult mierea, si cum miroase si ca gust, si cred ca daca sunt cu miere naturala sapunurile sunt foarte bune si hidratante. Abia astept sa le incerc! Multumesc inca odata Rouxy :*

    • Sa te bucuri fericita de premiu🙂 Miros foarte frumos sapunurile, dar nu le manca!! :)) Glicerina si mierea sunt naturale, asa ca sunt foarte hidratante, intr-adevar, eu le folosesc si sunt incantata🙂 iar mierea mai are si proprietati anti-bacteriene🙂 Enjoy!

  2. Mi se pare interesant concursul, iar premiul foarte atragator. Sfatul unei profesioniste este binevenit in orice moment, asa ca ma inscriu si eu🙂

  3. Buna. Felicitari pentru ceea ce faci, blogul este foarte frumos realizat si util! Concursul din aceasta luna are un premiu tentant, ca dovada ma inscriu si eu :p o O zi extraordinara !

Lasă un răspuns

