Economia nu-i tot aia cu ecologia

Am primit astazi pe mail de la o recunoscuta traineita la nivel european urmatorul mesaj pe care am zis ca este mai sanatos sa il luam in seama decat sa il ignoram:

„Ministerul Sanatatii Britanic, atentioneaza publicul ca becul electric modelul „Economic”, in cazul ca se sparge, trebuie sa parasiti camera pentru 15 minute deoarece aceste becuri, contin un  gaz toxic de mercur care, provoaca dureri de cap, vome, ameteli si poate provoca chiar si intoxicatii.
Nu va serviti de aspirator pentru a aduna cioburile ci doar de matura si faras deoarece ati putea raspandi gazul toxic si in alte incaperi.
Nu pastrati cioburile in casa, aruncati resturile becului spart in lada de gunoi comuna, care va fi golita  de serviciul comunal.

Gazul de mercur este mai periculos decat arsenicul!”

Si pentru ca tot m-am pus pe a face anunturi benefice sanatatii noastre va mai atrag atentia si asupra unei emisiuni ce se va difuza azi.

Nu imi place sa fac reclama, cu atat mai putin protvului insa duminica la Romania te iubesc veti putea urmari un subiect vital pentru sanatatea si frumusetea noastra. Un subiect despre care si eu imi doresc sa scriu mai des🙂 Cate vitamine mananci daca iti cumperi fructele, legumele, laptele si toate celelalte din supermarket? Exista alternative la marile magazine? Da. Mai ieftine? Da. Care sunt acelea? Cei de la Romania te iubesc si-au propus sa ne explice in documentarul de astazi seara.

Nu stiu daca ne vor da toate raspunsurile in emisiunea din seara asta insa asa cum am spus mai sus, si eu am pregatite pentru voi cateva articole pe aceasta tema care, dupa mine, ne priveste atat pe noi, frumusetea si sanatatea noastra, dar si planeta, sanatatea, frumusetea si viitorul copiilor nostri🙂

Fiti frumoase sanatos!
~ xoxo Rouxy

3 gânduri despre „Economia nu-i tot aia cu ecologia

  1. Vezi tu Rouxy…in ziua de azi nu mai poti fi sigura nici de aerul pe care il respiri, dar de ce anume consumi? Si sa nu mai vorbim de toate celelalte lucruri care intr-o oarecare masura, mai mica sau mai mare, ne afecteaza sanatatea. Ai grija si fi cu ochii-n patru :D!:))

  2. Exact. Aceasta este realitatea. Trist. Si se mai intreaba „oamenii” de la putere de ce Romania a decazut asa de mult in ultimii ani. Sa fim seriosi si poate si un pic realisti. Daca cei care ne conduc aceasta tara nu aveai obsesia banilor si investeau cu cap acolo unde era nevoie, totul poate, deci POATE, era bine si frumos; dar nu vreau sa fac politica acum. Te pup :*.

Lasă un răspuns

