Minunate si deosebite – zanele din viata mea

Stiati ca zanele exista? Daaa🙂 Ele sunt aici, in lumea noastra si le regasim in fiecare zi, langa noi🙂

Si pentru ca este martie, luna femeii, si suntem in 11, ziua articolelor speciale pe blogul meu, mi-am propus sa va povestesc cate ceva despre femeile superbe, benefice si deosebite care mi-au atins viata si mi-au schimbat-o in mai bine, iar pe mine in mai buna.

Azi voi vorbi despre zanele din viata mea🙂 Sunt multe, multe zane in viata mea, femei minunate pe care le cunosc de cand ma stiu sau poate de curand, care ma bucura, ma inspira si de la care am in fiecare zi cate ceva de invatat. Astazi insa va voi povesti despre 11 dintre ele.

Mama, cea dintai si mama zanelor (cum altfel) imi este nespus de draga si ii sunt mai recunoscatoare decat reusesc sa ii arat. Mama vorbeste, face planuri, pune suflet🙂 Mamei ii place sa anime oamenii, sa ii descopere si sa-i faca mai buni. Mama ne ducea pe mine si pe frate-miu alaturi de copiii prietenilor de familie la colinde cand eram mici, cu mama am mers in tabere, am explorat pesteri la mare, paduri si cetati dacice🙂 Mama a fost cea care m-a ajutat sa-mi cumpar prima trusa de make-up si tot mama a fost primul fan al blogului meu🙂 Multumesc mama, te imbratisez si te pup!

In aproape toate aventurile si peripetiile copilariei mele am avut alaturi o alta zana draga sufletului meu, pe Ada 🙂 Inca din copilarie era copil minune: facea balet, pian, germana, era buna la mate si engleza si faceam impreuna o gramada de poante🙂 Astazi Ada este mamica fericita a unei fetite superbe si, desi are are o functie importanta la o cunoscuta banca, a ales ca pentru cativa ani sa faca ce ii multumeste sufletul si are propriul ei site unde isi vinde creatiile handmade. Si da, este aceeasi prietena minunata ca in copilarie🙂

Mickey este cea mai buna prietena a mea din liceu si de dupa, pana la plecarea ei la studii in Austria. Regasirea cu ea acum o luna a fost extraordinara! Povestile noastre de viata asemanatoare desi eram departe una de cealalta si toate intamplarile prin care am trecut si ne-au imbogatit sufletele si vietile m-au facut sa imi dau inca odata seama ca nimic nu este intamplator, iar Dumnezeu are un fel al lui de a ne scoate in cale lucrurile de care avem nevoie cel mai mult🙂

Ingrid este cea care atunci cand mi-a fost greu mi-a spus “ va fi bine, ai sa vezi” cand am gresit mi-a spus sa nu ma invinovatesc, cand am disperat mi-a adus aminte de visul meu, am plans si am ras impreuna si pentru toate acestea ii multumesc🙂 Si ii urez astazi, de ziua ei, o viata minunata cu zile luminate de bucurie, vise implinite si zambetele celor dragi🙂

Anuchissima este talentata, compune si canta superb! Anuchissima este stra-stra-nepoata lui George Enescu🙂 Anuchissima este o Diva! Si tot Anuchissima mi-a adus cel mai frumos compliment dupa ce a participat la cursul Imaginea Ta din decembrie: “Ruxi, a fost o atmosfera incredibila! Am ajuns acasa si am compus o melodie, m-ai inspirat🙂 ” Iti multumesc zana frumoasa!

Si pentru ca am vorbit de Curs, vreau neaparat sa va povestesc despre zana care ne gazduieste Evenimentele noastre beauty🙂 Pe Raluca am cunoscut-o in toamna trecuta, cand am aflat de cafeneaua ei primitoare. Este om bun, vesel si deschis, o ardeleanca frumoasa careia i se potriveste de minune vorba “ isi conduce afacerea cu o mana de fier in manusa de catifea”. Proaspata mamica, Raluca va fi sufletul Intalnirilor noastre beauty pentru mamici cu burtici🙂

Nora este nasa mea de suflet🙂 om deosebit, care a aspirat, a dorit si a avut curajul sa viseze, iar mai apoi alaturi de sotul ei a pus bazele afacerii care le-a adus amandoura libertatea de a face ce le place, de a calatori impreuna si de a-si imbogati sufletul de frumos🙂 De la ea am invatat ca viata merita traita si nu doar supravietuita, iar de la el ca cel mai mare lux este acela de a fi tu insuti🙂

Cum sa actionez “acum” pentru ca “acum este momentul oportunitatii”, cum sa fiu lieder si un bun jucator intr-o echipa, cum sa ma organizez, cum sa arat, sa ascult si sa vorbestc cu oamenii am invatat de la zana Adriana. De la ea stiu ca “zambetul deschide multe usi” si tot ea m-a facut sa ma intreb „mai, cum poate un om sa arate asa bine tot timpul?”🙂

Lola este incredibila! Lola este inspirata si ma inspira, este luminoasa si ma minuneaza, este om frumos si din trairile ei am invatat atat de multe! Lola mi-a spus ca “viata este ca un copil caruia ii place sa se joace cu alti copii” si m-a indemnat sa gandesc cu inima, iar atunci cand imi va fi greu sa stiu ca ea ma tine de mana🙂 Iti multumesc Lola draga, nespus!

Cea mai micuta zana din lumea mea este AnaMaria, nepotica mea🙂 Un ingeras vesel si frumos careia ii doresc tot binele din lume, toata intelepciunea, tot talentul, toata bunatatea, zile pline de zambet si lumina, vise multe si bucuria implinirii lor🙂

Apoi sunteti VOI, zanele care ma cititi, care  ma indemnati la creativitate si la a ma autodepasi, care imi transmiteti buna dispozitie si imi dati dorinta de a scrie🙂

Aveti si voi zane in viata voastra?

10 gânduri despre „Minunate si deosebite – zanele din viata mea

  1. Tu esti pentru mine zana licurici care m-a invatat sa am convingerea ca in viata asta: „Va fi bine, ai sa vezi” este grauntele de nisip care lipseste pentru consolidarea propriului castel de vis!!! Ai uitat???🙂
    Bucuria mea este mai mare pentru ca am vazut transformarea castelului tau de vis in ceva real si de durata. Sa fii iubita si fericita in continuare si sa iti pastrezi acelasi suflet de aur. Mii de pupici! Multumesc pentru tot. Hug

  2. Da am🙂 ca si tine o am pe mama mea Maria, apoi pe sora mea Diana, pe prietena mea din copilarie pana acum la facultate Veronica si pe tine🙂 Da, tu esti una din zanele mele Rouxy, imi place enorm de mult cum scrii si verific zilnic sa vad daca ai mai postat ceva🙂 Multumesc pentru tot ce m-ai invatat!

  3. Ce frumos scrii despre persoanele iubite🙂. Cu asa un suflet, cine nu ar vrea sa iti fie alaturi si sa te cunoasca? Zane suntem datorita tie, datorita tuturor persoanelor care sunt asemenea tie. Multumesc pentru acest articol frumos.:* Ai grija de tine.

Lasă un răspuns

