O saptamana in cuvinte

A trecut aproape o saptamana de la ultima mea postare🙂 A fost una dintre cele mai mari pauze pe care le-am luat de la a scrie pe blog, insa totodata o saptamana plina de evenimente si descoperiri interesante🙂

Vineri am avut Evenimentul Beauty Make-up & Style care a fost SUPERB! Sala a fost plina, am prezentat tendintele primaverii in materie de fashion, style, hair & beauty, apoi ne-am rasfatat incercand noua colectie de make-up si produse beauty, iar D-nul dr.Prala ne-a vorbit despre ce inseamna cu adevarat frumusetea, ca ea vine din interior si merge mana in mana cu sanatatea🙂 Si nu numai atat, participantele s-au bucurat de premiile in produse beauty oferite la tombola🙂 Daca v-am facut curioase si pofticioase, va astept cu drag la urmatoarele Evenimente byRouxy. Puteti vedea amanunte despre datele si organizarea lor la pagina blogului dedicata evenimentelor🙂

Duminica am dat curs invitatiei mamei mele, profesor de vioara dar si trainer european, si am participat la Brasov la un Eveniment mai special, un training cu tematica de dezvoltare pe business🙂 E placut sa vezi oameni care isi doresc mai mult, oameni care chiar si intr-o Romanie “de criza” raman focusati si optimisti si care alaturi de familiile lor gasesc cu succes modalitati de a ramane si de a zambi impreuna. M-am simtit excelent, am plecat de acolo mai motivata si mai increzatoare in fortele proprii, cu idei noi si gata de treaba🙂

Am invatat multe acolo, dar cel mai important mi-a ramas in minte ca in viata treci peste mai multe obstacole daca le vezi ca provocari si nu ca probleme si ca exista momente cand chiar trebuie sa actionezi acum. De ce spun asta? Pentru ca eu personal de aceasta provocare ma lovisem cu cateva zile inainte🙂 Aveam o multime de idei cu tematici de articole, toate notate ordonat pe caietul meu special, insa nici una in pc sau, la locul lor, pe blog🙂 Si cum Inspiratia nu este o zana ce imi da exclusiv mie tarcoale, am descoperit unele din subiectele gandite de mine pe alte siteuri… eeeiii, ce bine era daca le scriam eu cand mi-a venit ideea?! Conform caietului meu datat, daca dadeam curs impulsului de a le scrie imediat cum le-am gandit, eram cu un pas inaintea celorlalti cu cel putin 2-3 saptamani😀

Asa ca m-am hotarat🙂 Inaugurez o noua rubrica a blogului numita Dosare Personale, in care imi voi spune punctul de vedere si opinia personala si totodata profesionala vis-a-vis de diferite lucruri de interes pentru sanatatea noastra, machiaje, frumusete, profesionisti, stiluri, dieta, reclamele de la tv si obiceiurile noastre de a cumpara, ce inseamna produse cu adevarat sanatoase, si multe alte lucruri care ma intereseaza pe mine ca profesionist si care cred ca va vor interesa si pe voi🙂

Tot astazi anunt ca de acum inainte voi acorda in fiecare luna PREMII pentru fanele active ale blogului🙂 Premiile vor consta in produse de machiaj si frumusete dar si in invitatii la Evenimente Make-up Beauty & Fashion🙂 iar castigatoarea va fi anuntata in ultima zi a fiecarei luni🙂

Pentru luna martie am sa va ofer ca premiu 2 minunate sapunuri cu glicerina si miere naturala organica ce miros delicios, hidrateaza excelent si iti lasa pielea ca de bebe, au proprietati anti-bacteriene si, foarte important, nu contin soda caustica ci agenti de curatare tot pe baza de plante🙂

Tot ce aveti de facut este sa fiti abonatele blogului meu si… sa va spuneti opinia prin comenturi la articolele mele🙂 Odata indeplinite cerintele de mai sus aveti in fiecare luna sanse egale de a castiga premiile speciale!

Commenturile fiecareia se vor numara lunar, iar cea cu cele mai multe va castiga premiul lunii respective🙂 In cazul in care vom avea mai multe participante la concurs cu acelasi numar de commenturi, atunci vom apela la bunul nostru prieten Random.org ce ne va ajuta, ca de fiecare data🙂

Spor la commenturi, va astept maine cu un nou articol din seria Secrete de Make-up Artist🙂

xoxo Rouxy

~

NOTA:
Va rog nu spamati! Pentru concurs va fi luat in evidenta cate un comment per post al fiecarei participante, asa ca daca imi trimiteti 50 de commenturi in ultima zi a lunii sau cate 5 commenturi la fiecare post nu va veti asigura castigul premiului ci o descalificare pe cinste! Totodata, inteleg printr-un comment minim o propozitie🙂 Succes!

~

4 gânduri despre „O saptamana in cuvinte

  1. Buna ziua, va felicit pentru site, de fiecare data il citesc cu placere si am gasit aici atat raspunsuri la niste intrebari ale mele cat si idei noi pentru machiaje sau ingrijire.
    Va felicit si pntru ideea cursului pe care il sustineti, mi-ar placea sa particip macar o data, sa vedem cum facem cu transportul pentru ca eu nu sunt din Bucuresti.
    Va citeste si o prietena de-a mea, Timeea, astazi s-a abonat si ea la site.
    O zi frumoasa
    Laura

  2. Buna Rouxy
    Finaly, iti pot trimite comment! Am incercat ieri aproape toata ziua si nu am putut, imi dadea eroare😀
    Imi place premiul de luna aceasta si tare mult as vrea sa il incerc🙂 de cate ori pot imi cumpar si eu sapunuri si produse de ingrijire naturale
    Nu am ajuns la evenimentul de vineri, dar la urmatorul ne intalnim cu siguranta! PUP

    PS: Prietena mea e Veronica, s-a inregistrat deja, ti-am trimis si mail.

Lasă un răspuns

