Ask me beauty, ask me make-up (2)

Ma bucur ca sunteti interesate de beauty & make-up si sa primesc de la voi intrebari legate de frumusete si stil personal🙂 Cum unele dintre aceste intrebari au fost puse de mai multe persoane voi scrie si aici, pe blog, cateva din raspunsurile mele

1 Alina intreaba: Ce tip de baza de machiaj recomanzi?

Baza de machiaj incepe cu o crema potrivita, care se absoarbe bine in piele si pe care fondul de ten nu gliseaza si nu se va branzi. Orice tip de baza de machiaj vei alege este important ca ea sa nu iti incarce fata, sa nu iti astupe porii, sa mimeze si sa uniformizeze culoarea naturala a tenului tau, sa aiba factor de protectie minim 20 si ingrediente naturale controlate potrivite tipului tau de ten. Recomandarea mea este sa folosesti un fond de ten fluid in timpul zilei, un fond de ten matifiant seara si o crema nuantatoare lejera vara.

~

2 Andreea intreaba: Ce culoare de ruj se potriveste cu nuanta turcoaz?

Nuantele calde de piersica vin de minune in completarea unei rochite turcoaz cand vrei un machiaj romantic, iar cele de roz zmeur sau capsuna iti vor da un aer vesel🙂

~

3 Camelia intreaba: Am o prietena care foloseste produse de ingrijire dar nu se machiaza si vreau sa-i fac cadou primul produs de make-up. Ce ma sfatuiesti sa ii iau?

Foarte frumos si atent din partea ta🙂 Pentru ca prietena ta sa prinda curaj sa se machieze in viitor va trebui sa fie un produs care face clar o diferenta vizibila si care o pune in valoare🙂 Sfatul meu este ca daca prietena ta este bruneta sa ii faci cadou o culoare de buze, ruj sau gloss, iar daca este blonda sa ii faci cadou un mascara.

~

4 Violeta intreaba: cum trebuie sa arati ca sa fii VIP?

Exista o carte foarte draguta “Vreau sa fiu VIP” ti-o recomand🙂 Revenind la intrebarea ta, ca make-up artist te sfatuiesc sa fii mereu atenta la tendintele sezonului, sa le interpretezi cu originalitate creandu-ti astfel un stil personal de machiaj, pe care sa-l porti cu atitudine.

~

5 Carmen si Gabriela intreaba: Ochelarii de soare trebuie sau nu sa acopere sprancenele? Cum aleg forma ochelarilor potriviti?

Puteti gasi raspunsul la intrebarea vostra aici: https://makeupbyrouxy.wordpress.com/2010/05/20/cum-ne-alegem-ochelarii-de-soare-potriviti/

~

6 Laura intreaba: culoarea mea preferata este verde. O pot purta intr-un make-up de zi?

Daca ai ochii caprui sau negri raspunsul meu este da🙂 te sfatuiesc insa sa alegi doar o singura nuanta de verde pe care sa o aplici pe pleoapa superioara sau inferioara, la alegerea ta.

~

7 Mihaela intreaba: Ma intereseaza sa aflu ce mi se potriveste si cum sa ma machiez zi de zi la job. Pot invata aceasta si la cursul Imaginea Ta sau e mai recomandata o consultanta personala cu tine?

Pe parcursul cursului eu explic si demonstrez toate tipologiile, corectura fizionomiilor precum si combinatiile de culori recomandate acestora. Poti face fotografii sau iti poti lua notite pentru a tine mai bine minte tutorialele pe care le arat la curs🙂 Asadar, cine vine la toate cele 3 intalniri ale cursului Imaginea Ta va avea atat o privire de ansamblu asupra machiajului si stilului dar va gasi si informatii ce le poate aplica personal in fiecare zi, la job, la o intalnire cu prietenele sau la o petrecere🙂

Daca iti doresti insa ca toate aceste explicatii si demonstratii sa aiba loc intr-un cadru mai familiar tie unde cu ajutorul unor lectii de automachiaj sa afli exact care sunt acele culori, texturi si forme ce te pun pe tine in valoare iar eu sa iti fac recomandari personalizate, atunci te poti inscrie la o consultanta🙂

~

8 Vali intreaba: Buna, am 25 de ani si deja am cateva riduri vizibile. Care este varsta potrivita pentru a incepe tratamente anti-rid?

Cel mai bun moment de a incepe o ingrijire antirid este din momentul in care observi primele riduri🙂 Nu exista o varsta delimitata clar. Depinde foarte mult de cum ti-ai ingrijit pielea inainte, de la ce varsta ai inceput sa folosesti produse de ingrijire zilnic si de calitatea produselor utilizate. Un raspuns mai amanuntit la intrebarea ta gasesti aici: https://makeupbyrouxy.wordpress.com/2010/04/10/varstele-frumusetii-noastre/

~

9 Raluca intreaba: ce machiaj se potriveste pentru o tinuta alb negru si ochi albastri?

Daca e tinuta job iti recomand un machiaj ladylike in culori ca roz cald, bej si ciocolata cu lapte. Daca este vorba despre o tinuta de seara atunci poti folosi accente de culoare ca violet, auriu, burgundy sau in stilul smokey eyes si un ruj/gloss neutru.

~

10 Nicoleta intreaba: cum te pensezi in functie de forma fetei?

Promit un articol special pe aceasta tema in curand🙂

~

11 Dana, Maria si Ramona intreaba: organizezi workshopuri de make-up si in afara Bucurestiului?

Da, atata timp cat am in orasul respectiv o prietena care ma ajuta cu organizarea si minim 15 persoane inscrise la curs🙂 Totodata, daca cea care ma asista cu organizarea doreste sa participle la curs, va beneficia de reduceri speciale (cu S mare!)

Sper ca raspunsurile mele va ajuta🙂 Va astept cu demonstratii, premii si surprize pe 26 februarie🙂

xoxo Rouxy

~

12 gânduri despre „Ask me beauty, ask me make-up (2)

  1. Azi am purtat verdele ca in varianta 1 de make-up in tutorialul tau de Valentine’s day si mi-a venit supeeer! am ales un verde smarald si am fost tare admirata🙂 pupici

  2. Buna ziua! MAINE am BANCHETUL de absolvire si am nevoie urgenta de cateva sfaturi,va rog frumos.Sunt blonda,cu ochi verzi,ten deschis la culoare.Rochita mea este din dantela de culoare alba-culoarea untului,cu un cordon de satin,negru,in talie.Am ales sanadale negre si creceii,de asemenea,negrii.In ceea ce priveste make-up-ul,m-am gandit sa dau o pata de culoare look-ului meu.Avand ochii verzi,folosesc nuante de roz-mov in machiajul acestora.M-am gandit la o manichiura si pedichiura colorata (rosu,corai),insa nu am idee cum sa le asortez cu machiajul buzelor si al ochilor.Nu cred ca un lac de unghii rosu va da bine in combinatie cu machiajul roz-mov al ochilor.Dar oja corai? Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi,v-as fi recunoscatoare. Maya.

  3. am ten mixt|gras..avand un ten acneic sunt in permanenta cautare de fonduri de ten..ce parere aveti despre fondul de tel toleriane la roche posse?este mai bun decat cel de la revlon colorstay..are o putere de acoperire mai mare sau nu?

    • Buna Roxy,
      Desi cunosc gamele respective, nu folosesc produse de la ei. Insa, daca ai tenul normal spre gras (mixt gras cum il numesti tu) atunci fondul tau de ten trebuie sa aiba pe langa o acoperire buna si o formula ce controleaza sebumul si echilibreaza balansul pielii tale🙂 Daca esti din Bucuresti sau poti ajunge, te invit cu placere la unul din evenimentele pe care le tin, unde si tu vei putea incerca mai multe produse, si eu iti voi putea da mai multe recomandari🙂

Lasă un răspuns

