Prilej de bucurie

Dupa ce acum o luna am primit casuta mea (in forma de castel !) asezata sub curcubeul din satul vesel, colorat si plin de idei frumoase de pe siteul In Joaca, astazi, Andreea Demirgian a avut si o alta surpriza pentru mine🙂

Va las pe voi sa descoperiti despre ce este vorba🙂 dati un click aici: http://www.injoaca.ro/in-joaca/vrei-sa-ne-ntalnim-vineri-seara/

Majoritatea celor care ma cititi de mai mult timp stiti ca am facut pian🙂 Sunt asadar foarte incantata ca am castigat🙂 dublu incantata chiar! Pentru ca o voi cunoaste pe Ada cea minunata, si pentru ca voi participa la un concert deosebit cu parfum medieval, in timpul caruia voi face o calatorie prin istoria muzicii…

Cine vrea sa ne insoteasca, pe Ada si pe mine la acest concert-eveniment, gaseste toate datele organizatorice pe blogul In Joaca🙂

Eu una abia astept vineri seara🙂

xoxo Rouxy

2 gânduri despre „Prilej de bucurie

  1. Felicitari, a venit randul tau sa primesti cadouri dupa ce in urma cu douasaptamani ai daruit.
    Sa te intorci cu un sac plin de sentimente sa ne povestesti si noua.

Lasă un răspuns

