Inspirational – Lady of the Lake

9 gânduri despre „Inspirational – Lady of the Lake

  1. Poza a 4-a si a 7-a ma incanta. Mereu mi-am dorit sa imi fac parul sa stea asa ciufulit, astfel incat machiajul sa fie discret si sa treaca undeva in fundal.
    Am incercat de cateva ori sa ii dau volum, dar niciodata nu a iesit asa bine ca in poze… se vede unde este vorba de profesionisti care fac acest lucru.

    • E destul de mult machiaj in poza 7🙂 dar intr-adevar, datorita atitudinii modelului si a parului rosu, trece in plan secund
      PS: ma consider norocoasa🙂 parul meu se aseaza in mod natural ca in poza 4, exceptand culoarea🙂

  2. Pingback: Inspirational – Lady of the Lake - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Buna.in poza a-5a este foarte frumoasa,naturala,niste trasaturi aparte se descopera in chipul modelului….imi place in special cularea aleasa pentru par.mi-as fi dorit sa am si eu acea noanta:P .nu sunt insa de acord cu fardul ales pentru ochi.as fi ales niste noante de gri-verzui…

    • Buna Elisa,
      da, frumoasa fata din poza a 5-a🙂 pe mine m-a atras insa tocmai contrastul dintre ochii ei deschisi, lila-ul crema folosit ca fard pe pleoape si parul rosu aprins… parerea mea sincera este ca un fard gri-verzui ar fi prea apropiat culorii ochilor ei ar diminua din intensitatea acestui contrast si ar fi prea ton-sur-ton

  4. Devin geloasa… Esti o norocoasa.
    Ma gandesc ca ar fi minunat sa ma trezesc dimineata si sa imi stea parul asa, ca si cum as fi avut niste bigudiuri si acum l-am ciufulit sa stea neglijent. Adica sa fie natural si sa para asa prelucrat sa stea fir cu fir :X

    Te invidiez ca poti sa te trezesti mai tarziu ca parul o sa iti stea mereu bine :d

  5. Pe mine ma inspira poza a doua. E misterioasa, interesanta si destul de naturala. Chiar imi place culoarea parului… poate o incerc si eu :))

Lasă un răspuns

