Un nou Concurs cu PREMII, special pentru tine

Anul trecut, pe 31 decembrie, va tentam cu un concurs cu premii🙂

Vesti bune, concursul se tine!

Vesti si mai bune dupa cum urmeaza: pentru ca multe dintre voi mi-ati spus ca v-ati petrecut Revelionul impreuna cu prietenii ori la concertele din aer liber si nu ati apucat sa va faceti un machiaj ca la carte, m-ati rugat sa schimb putin conditiile concursului. Ceea ce am si facut🙂

Iata asadar noul concurs, imbunatatit, dedicat fanelor blogului meu🙂

Dar mai intai sa va povestesc despre premiile SUPERBE!

Serul regenerant Artistry este un produs de lux, unic si incredibil! Este vorba de un nou concept de produse dermato al gamei Artistry, firma cu o experienta de peste 40 ani in industria beauty, aflata in topul produselor de lux.

Ce face serul pentru frumusetea ta? Ei bine iti catifeleaza pielea, iti lumineaza tenul, iti micsoreaza porii, iti intinereste textura in profunzime, iti uniformizeaza culoarea, iti reduce semnele sau petele de pe fata, iti hidrateaza si revigoreaza tenul, iti ajuta colagenul si elastina sa se refaca, te exfoliaza, iti imbunatateste supletea si netezimea tenului si iti minimalizeaza absolut vizibil ridurile (alea posibile, sau abia existente, sau deja vizibile, nu conteaza, are efect asupra tuturor tipurilor de riduri🙂 )

Toate aceastea intr-un singur produs? DAAAAA!!!! Cu rezultate testate clinic! Cu ingredienti naturali din ferme bio atestate, si cu efecte vizibile de la prima aplicare🙂

Iar produsul acesta, draga mea, il poti castiga TU participand la concursul de pe blogul meu! Am 2 astfel de premii de oferit, pentru 2 norocoase si pe veci invidiate de celelalte participante🙂

In plus, pentru inca 3 dintre voi am pregatit surprize minunate, despre care pot spune de pe acum ca vor fi beauty & make-up si extrem de placute!! Sunt sigura ca veti zambi fericite la primirea lor🙂

 

Ce ai de facut pentru a castiga🙂

  1. sa fii deja sau sa te inregistrezi acum ca abonata a blogului meu, apoi sa activezi de pe mailul tau aceasta inscrierere
  2. sa recomanzi si unei alte prietene pasionate de frumusete si machiaj blogul meu🙂 prietena care,  la randul ei, trebuie sa se aboneze la blog
  3. sa-mi dai un mail pe makeup_by_rouxy@yahoo.com in care sa-mi comunici numele voastre si Id-urile cu care v-ati abonat, tu si prietena ta
  4. apoi lasa-mi un comment la acest articol, cu raspunsul la intrebarea “Ce trebuie sa faca un machiaj reusit: sa iti puna in evidenta trasaturile sau sa iti ascunda eventualele imperfectiuni?”

Regulile concursului:

  • Toate participantele la concurs trebuie sa fie abonate si sa inscrie inca o prietena ca abonata a blogului meu
  • Puteti sa va inscrieti la concurs pana pe 11 ianuarie, inclusiv
  • Fiecarui IP ii va reveni un singur comentariu. NU trisati!
  • La fel, fiecarui abonament ii revine un IP!!
  • Comentariile celor care nu indeplinesc toate conditiile de participare nu vor fi luate in considerare la selectia de pe 12 (nu uitati sa confirmati abonamentul pe mail!)
  • IMPORTANT: Cele care nu respecta regulile vor fi descalificate!

 

Pe 12 ianuarie voi posta un articol special cu 5 dintre cele mai frumoase si argumentate raspunsuri ale voastre🙂 2 dintre ele, cu ajutorul random.org, vor fi premiate cu serurile revitalizante Artistry, iar celelalte 3 vor avea, din partea mea, cate o surpriza frumoasa🙂

Rezultatele vor fi anuntate in acelasi articol, pe 12 ianuarie🙂 SUCCES!!

Sa aveti un an minunat, cu vise multe si tot atatea impliniri! Si eu aici va pregatesc surprize, concursuri lunare, workshopuri superbe🙂 Iar cele care se vor abona la blog si se vor implica si vor comenta articolele vor avea de acum inainte parte de un tratament VIP care include si premii speciale🙂

 

va imbratisez,
Rouxy

~

 

18 gânduri despre „Un nou Concurs cu PREMII, special pentru tine

  1. Pingback: Un nou Concurs cu PREMII, special pentru tine - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Eu de obicei nu ma prea machiez. Dar Craciunul asta m-am transformat, investind 100 lei in produse de calitate. Toate pentru machiaj.🙂
    Parerea mea este ca un machiaj ar trebui sa ne scoata in evidenta trasaturile, sa accentueze partile care ne avantajeaza. Si nu cred ca o femeie are imperfectiuni…🙂

  3. Eu consider ca un machiaj reusit inseamna in primul rand sa scoata in evidenta trasaturile frumoase pe care fiecare persoana le are, astfel imprefectiunile trec automat pe locul II.
    Consider ca cel mai frumos machiaj este: simplu, natural si discret – acesta reuseste sa scoata din anonimat persoana fara a o incarca , dar in acelasi timp ii confera o frumusete aparte, probabil se restrange si frumusetea interioara pe chip cand isi vede singura in oglida toate trasaturile minunate pe care le are.

  4. Cu siguranta fiecare femeie are trasaturi frumoase. Foarte important este sa gaseasca machiajul perfect, care sa-i scoata la lumina acele trasaturile deosebite si, automat, sa umbreasca orice ar numi ea „imperfectiune”. Bineinteles, un machiaj reusit trebuie dublat de incredere in sine, bunatate si caldura sufleteasca… pentru o diva autentica :))
    La cursul Ruxandrei am invatat cat este de important sa stim sa ne punem in valoare prin jocul de umbre si culori, sa ne cunostem pe noi si sa ne bucuram de tot ceea ce am primit de la natura!
    Invatati sa fiti frumoase in orice moment al zilei, incepti prin a va iubi corpul!
    Mihaela Merlan

    • Buna Mihaela🙂
      esti un om minunat si asta transpare si din felul in care privesti frumusetea🙂
      si mi-a placut cum ai subliniat ca de multe ori, imperfectiunile pe care noi credem ca le avem sunt imperfecte doar in ochii nostri🙂

  5. Eu sunt de parere ca un machiajul reusit este cel care ti se potriveste .De obicei cel mai potrivit machiaj pentru o femeie trebuie sa-i scoata in evidenta frumusetea personala.Toate suntem frumoase pentru ceea ce suntem, nu pentru ce vrem sa parem.Sunt foarte putine cazurile cand avem nevoie de un machiaj corector,deoarece TOATE SUNTEM FRUMOASE IN FELUL NOSTRU!

  6. Buna Rouxy🙂
    Un machiaj reusit cred ca ar trebui sa le faca pe amandoua. Suntem frumoase! Insa prin machiaj capatam mai multa incredere si ne simtim cu adevarat frumoase scotandu-ne in evidenta trasaturile dar totodata fara complexe ascunzand eventualele imperfectiuni.
    P.S.
    Un an nou cu multe impliniri si fericire iti ureaza o cititoare fidela a blogului tau si o admiratoare a omului deosebit care esti!

    • Buna Maya🙂
      intai de toate, iti multumesc pentru urari🙂
      minunat raspunsul tau! sunt de acord, machiajul potrivit ne da mai multa incredere si ne transforma din frumoase in cele mai frumoase🙂

  7. Buna!!

    Eu cred ca frumusetea vine din interior dar un ajutor din exterior este intodeauna binevenit.
    Asadar, un machiaj perfect ar trebui sa ne ascunda eventualele imperfectiuni dar si sa ne evidentieze trasaturile. Combinarea celor doua cred ca este solutia.
    Ca o amatoare ce sunt eu „fur” si ma straduiesc sa gasesc aceasta solutie pentru mine, pt a descoperi care este machiajul care ma avantajeaza.

  8. Daca un machiaj perfect ascunde imperfectiunile pe care le vedem cand ne uitam in oglinda, inseamna ca reuseste sa ne scoata in evidenta ceea ce ne place sa vedem la noi… fie ca apare un zambet din cauza privirii luminoase, un fard roz ce ne face sa ne simtim mereu in centrul atentiei sau poate o culoare de ruj ce ne ofera curaj sa vorbim conferindu-ne o incredere personala.
    Toate acestea imbina machiajul perfect.

  9. LA MULTUI ANI ROUXY !!! la multe idei si concursuri,multe evenimente si cursuri de imagine ca multa lume are nevoie chiar daca nu o recunoaste…
    CA RASPUNS IN CADRUL CONCURSULUI tin sa-ti marturisesc ca eu am simtit nevoia de machiaj de la o virsta frageda cred 12-13ani ceea ce pe vremuri era cu totul nepermis si chiar uimitor pentru ceilalti. Pentru mine a venit ca o nevoie!!! nu pentru ca aveam ceva de ascuns, ci pur si simplu. Neavind in casa produse pentru ca mama nu le avea pe astea, am inceput (sa nu rideti) prin am pune faina pe fata in loc de pudra. Sigur ca se vedea… si am fost admonestata si oprita, dar cind am putut avea bani proprii obtinuti prin lectii de pian adica pe la 14 ani, mi-am cumparat pe ascuns pudra. Mai tirziu in liceu nici pina la piine nu mergeam fara sa ma aranjez mi-am luat un alt model feminin din familie matusa Ana era foarte frumoasa si aranjata. Au fost insa si perioade in viata mea cind pur si simplu nu mi-a mai pasat de machiaj.
    Concluzia pe care vreau sa o spun este ca machiajul intra ca si componenta a imaginii personale pe care intr-un anumit moment vrem sa ne-o aratam in primul rind noua (imaginea de sine) si celorlalti. El poate fi ca o masca in spatele careia sa ne ascundem starea rea de spirit sau ca o incununare a ceea ce vrem sa fim in acea perioada a vietii. Este o manifestare a atitudinii de viata.
    Deci din punctul meu de vedere nu este gresita niciuna din variante: daca simt nevoia sa fiu un personaj accentuand sau chiar modificand din trasaturi vreau sa spun ceva despre o alta fateta a personalitatii mele, daca sunt multumita ,incintata de cum arat, sau de cine sunt in acel moment al vietii voi scoate in evidenta trasaturile naturale.
    Frumusetea este o reflexie a sinelui privita prin ochii celorlalti sau ai tai ca evaluator constient si echilibrat psihologic.Te pup pe tine si pe toate cititoarele tale si …FELICITARI e cel mai bun blog de imagine
    SOPHIA

  10. Pentru fiecare femeie in parte, careia ii place sa se machieze si adora sa faca acest lucru ca un ritual in cadrul infrumusetarii sale, intr-un mod cu totul special si unic, asa cum este de fapt fiecare femeie, in felul ei, un machiaj reusit se considera ca ar trebui sa ascunda eventualele imperfectiuni, de cele mai multe ori obsesive si imaginare, fiindca in multe cazuri micile imperfectiuni de fapt dau tot farmecul!…Daca este realizat bine si incadreaza intr-un mod agreabil fata persoanei respective, in concordanta cu culoarea tenului si a ochilor, astfel sunt puse in evidenta trasaturile frumoase intr-un mod cu totul original, iar in acest caz nu ar fi decat laude de primit!

Lasă un răspuns

