Cum ne-am distrat la Intalnirea Beauty

Chiar daca afara ploua, la intalnirea noastra atmosfera era calda si vesela, pentru ca zambetele celor care au venit au inseninat incaperea si au adus voia buna🙂

Raluca ne-a primit cu o cafea aburinda si cu prajiturele de casa exceptional de gustoase, facute chiar de mama ei cu o seara inainte 🙂 cat rasfat!

Am discutat despre piele, rolul ei de protectie, cum traieste, cum respira si cum trebuie ingrijita pentru ca noi sa ramanem cat mai mult timp tinere, frumoase si sanatoase.


Fiecare a aflat ce tip de ten are cu ajutorul unor testere speciale si am facut demonstratii cu produse specifice fiecarui tip de ten, am vorbit despre ingrijirea la 20 ani, 30 si 40 de ani si am intrat in tainele produselor profesionale cu ingrediente naturale 🙂

Ce sa folosim, cum sa alegem, de ce ne trebuie programe de ingrijire si ce trebuie sa contina produsele pe care le utilizam a fost urmatorul punct in agenda intalnirii noastre 🙂 urmat de alte demonstratii si rasfat cosmetic.


S-au castigat la tombola produse cosmetice de top, iar Cristiana este fericita castigatoare a unei consultante personalizate beauty & make-up cu mine 🙂

Ne-am distrat de minune!!🙂

Da, stiu ca v-ar fi placut si voua😀 …

Mai aveti inca sansa de a va rasfata, relaxa si de a va bucura alaturi de mine pe 4 decembrie la Intalnirea Make-up sau pe 11 decembrie la Intalnirea Style, tot la Arts Concept Cafe si tot de la ora 10.30.

Grabiti-va insa! Inscrierile au inceput deja!

Despre conceptul cursului atelier Imaginea Ta si despre intalnirile acestuia puteti afla mai multe de aici

Va astept cu drag,
xoxo Rouxy

~

Ii multumesc Biancai pentru fotografiile primite🙂

5 gânduri despre „Cum ne-am distrat la Intalnirea Beauty

  1. Pingback: Cum ne-am distrat la Intalnirea Beauty - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. hi, chiar mi-au placut prajiturelele si bineinteles tratamentul beauty.
    Locatia e super si atmosfera placuta. astept cu nerabdare si produsele de make-up.aaa si genele false:))

Lasă un răspuns

