Wishlist must have

Referitor la postul anterior, o prietena m-a intrebat „dar tu nu iti doreai margele de la Lola?” BA DAAAA! Dar aia nu e pe wishlist🙂 e pe musthave list!

Imi doresc colierul ei Albastru cel plin de speranta si infinit

Imi doresc incredibilul si romanticul ei set La Belle Epoque, si chiar daca nu am imagini pentru a vi-l arata, pe asta mi-l doresc cel mai mult!🙂

Si imi doresc mult un colier special pentru a-l da in dar Anei-Maria, nepotica mea de cateva luni🙂

Lola face lucruri minunate si extraordinar de frumoase, lucruri inspirate si care te inspira pentru ca sunt facute cu har si cu inima buna. Puteti vedea despre ce vorbesc pe siteul ei, Lola dream factory

Si da🙂 zilele astea o sa-mi iau inima in dinti si o sa-i scriu.

Lasă un răspuns

