In pline pregatiri – Workshop make-up beauty & style pe 23 octombrie

Am vesti bune, bune, BUNE de impartasit cu voi 🙂 Intalnirea noastra beauty se anunta inca de pe acum extraordinara!

Tocmai m-am intors de la Raluca, minunata noastra gazda de sambata 🙂 Am pus la cale impreuna evenimentul si tot ce pot sa va spun este ca veti avea parte de o experienta deosebita si de cel mai stylish workshop la care ati participat 🙂

Curioase de ce va asteapta? Interactivitate, atmosfera vesela, demonstratii de machiaj si tehnici beauty, intebari de la voi si raspunsuri personalizate de la mine, tendinte explicate si demonstrate (da 🙂 multe demonstratii!) ce culori se potrivesc ziua si ce inseamna machiajul ladylike, cum sa transformi machiajul de zi intr-unul de seara, cum sa arati Uau! in doar 10minute si TOMBOLA cu premii extraordinare, unde puteti castiga chiar o Consultanta beauty & make-up personalizata!

Raluca ne va astepta primitoare si incredibil de draguta, asa cum este intotdeauna 🙂 cu o cafea calda si prajiturele adrelenesti facute in casa. Evenimentul nostru va avea loc in frumoasa si insorita ei Arts Concept Cafe din strada dr. N. Turnescu nr.1, Cotroceni.

Va spun eu ca acolo, la Raluca, e soare si cand afara ploua🙂 Parol!

Workshopul va incepe la 10.30 si va dura 3 ore. Pretul de participare este de 80ron, include si cafeaua, iar studentele vor beneficia de o reducere speciala de 25% 🙂

Sfat pentru voi: locurile sunt limitate, asa ca cel mai bine este sa va confirmati participarea din timp, ori aici printr-un comment, ori pe makeup_by_rouxy@yahoo.com. Vom completa numele voastre pe o lista de participare si in momentul ocuparii celor 20 de locuri disponibile, cu parere de rau, vom inchide inscrierile.

Deja, 8 locuri sunt ocupate!

Eu si Raluca va asteptam cu drag 🙂

12 gânduri despre „In pline pregatiri – Workshop make-up beauty & style pe 23 octombrie

  1. Pingback: In pline pregatiri – Workshop make-up beauty & style pe 23 octombrie - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Castiga o consultanta beauty & make-up byRouxy « makeup byRouxy

  3. Buna, sunt Sandra, mi-a spus o prietena de workshopul tau.
    Din pacate nu pot ajunge dar m-ar interesa o consultanta cu tine. Am citit in ce consta insa te-as ruga sa-mi trimiti niste detalii de pret si ce ar trebui sa aduc eu. Multumesc si succes maine!

    • Buna Sandra, iti multumesc si eu🙂
      Sigur, iti trimit pe mail detalii cu privire la consultanta beauty & makeup. Va contine si o lectie de automachiaj in 2 stiluri diferite dar nu trebuie sa aduci nimic in afara de entuziasmul tau si dorinta de a afla mai multe despre frumusetea ta. In rest, va fi munca de echipa🙂

  4. Buna Rouxy, sunt o cititoare a blogului tau de ceva timp si vroiam sa te felicit pentru initiativa de a face evenimente de weekend prin care noi, femeile de toate varstele, sa invatam sa ne ingrijim mai sanatos si sa fim frumoase. Succes maine! Din pacate eu nu voi putea ajunge pentru ca sunt din Brasov,dar te asteptam pe la noi🙂

Lasă un răspuns

