Pictorial de mireasa – Cristina

Am cunoscut-o pe Cristina prin cumnata sa Raluca, aproape cu un an inainte de evenimentul ei. Si-a dorit mult sa o machiez eu, iar la proba mi-a spus incantata ca am reusit sa redau prin machiaj exact ceea ce isi dorea si stilul la care se gandea. Lucru care m-a bucurat si m-a onorat in acelasi timp🙂

Prima oara cand ne-am intalnit, dorinta Cristinei a fost ca fondul de ten sa nu se vada pe fata ca o masca. Am linistit-o spunandu-i ca produsele profesionale pe care eu le folosesc nu numai ca nu se vor vedea, dar ele desi vor rezista exceptional in timp, vor reda fetei prospetimea, vor uniformiza textura si culoarea tenului si vor avea grija de pielea ei pentru ca sunt din ingrediente naturale.

Apoi mi-a descris ca isi doreste ochii conturati insa tenul luminos si un machiaj deosebit, de mireasa, dar care sa aiba totusi si culoare. Am ales sa-i pun in valoare ochii printr-un smokey eyes colorat finisat cu o pudra speciala de iluminare si cu aplicarea unor extensii de gene doar spre exterior, am evidentiat pometii, iar pentru buze am folosit un gloss care face ape.

Iata rezultatul🙂

Casa de Piatra Cristina, arati ca in povesti!

5 gânduri despre „Pictorial de mireasa – Cristina

  1. Pingback: Pictorial de mireasa – Cristina - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

