Vara a inceput cu premii!

Sunt incantata ca am primit primul meu premiu pentru blog! Ii multumesc Bondaricai, cea care m-a surprins placut acordandu-mi premiul, pe care la randul meu, il voi da mai departe:

Adei pentru pasiunea pe care o pune in ceea ce face (si ii ies lucruri minunate) si pentru bucuria de a-mi fi prietena din copilarie🙂

Roxanei si lui Dani (si Mariei) pentru ca le place sa vada viata altfel si o traiesc din plin, iar in fotografiile lor surprind acest lucru pentru noi toti🙂

Lolei pentru cum scrie, pentru ceea ce scrie, pentru delicatetea ei si totodata pentru forta sentimentelor, pentru ceea ce face, pentru inspiatia ei si pentru frumusetea benefica a margelutelor ei colorate🙂

Deliei pentru ca a fost prima persoana care desi nu ma cunoaste personal a adaugat blogul meu la lista ei de favorite. Multumesc🙂

Deocamdata atat… stiu ca trebuie sa fie 10 mentionari (asa scrie la “reguli”) dar promit sa las postul deschis si sa impart premiul de cate ori gasesc oameni frumosi care fac lucruri minunate si/sau care ma surprind placut.

Pe curand!

PS: Nora si Horsty poate va faceti blog😉

3 gânduri despre „Vara a inceput cu premii!

  1. Pingback: Vara cu premii II « Makeupbyrouxy's Blog

Lasă un răspuns

