Cat de eco esti?

La multi ani Terra!

Aceasta este casa mea, si a ta. E casa noastra a tuturor!

Este incredibil de frumoasa

Si este VIE! Respira, traieste si ne hraneste pe toti. La randul ei trebuie ingrijita, protejata si ajutata sa se regenereze.

Ea insa nu ne apartine doar noua, pentru ca noi o vom lasa mostenire urmasilor urmasilor nostri.

Implica-te!

Si reinvata sa multumesti pentru ceea ce primesti.

A fi eco nu inseamna numai sa nu arunci gunoaie pe jos, asta tine de bun simt. A fi eco inseamna sa te gandesti ca detergentul tau ajunge in apa, de unde in mare, de unde ori in pestele pe care il mananci peste 2 ani, ori in apa ploii care va uda anii urmatori gradinile, hranind salata apetisanta din farfuria ta.

A fi eco inseamna sa te gandesti serios ca nu esti singur si ca fiecare actiune a ta are o consecinta. A fi eco inseamna sa-ti dai seama faci parte dintr-un ecosistem viu.

A fi eco este o atitudine zilnica de viata, este un complex de obiceiuri pe care trebuie sa ti le insusesti. Dar gandeste-te! Actiunile noastre de azi isi vor avea raspunsul in timpul generatiilor urmatoare. De fapt, viitorul copiilor sta in mainile noastre astazi.

A fi eco inseamna sa te opresti din goana si sa iei atitudine. Eu am luat! Am plantat copaci, am curatat Valea Oltului si Delta cu grupe de cercetasi, am ajutat la remarcarea traseelor in munti, am observat natura, am facut orientare si supravietuire (tot la cercetasi), am initiat o petitie pentru a nu se mai pescui cu plase pentru ca am gasit delfini inecati…

Astazi, in casa mea gasesti numai detergenti ecologici, si cu mandrie spun ca produsele cosmetice si de machiaj pe care le folosesc nu sunt numai de top, nu sunt numai profesionale, sunt si ECO.

Si nu ma voi opri aici🙂 voi invata cat mai multi oameni sa foloseasca produse eco. Pentru ca Natura este benefica, este frumoasa, este linistitioare si revigoranta. Pentru ca Natura vindeca si hraneste. Pentru ca Natura inseamna Viata, si fara viata ei nu am mai exista nici noi.

Si inchei cu un citat al parintelui oceanografiei, JJ Cousteau: „singurele mamifere cu creiere mai mari si poate mai complexe decat ale omului, sunt cetaceele, balenele si delfinii. S-ar putea ca intr-o buna zi ele sa incerce sa ne comunice ceva important. Dar putin probabil sa le mai auzim, caci pana atunci le vom fi ucis pe toate – eficient, economic si cu sange rece.”

Fiti eco!

Lasă un răspuns

