Hristos a inviat!

Sarbatori luminate tuturor🙂


2 gânduri despre „Hristos a inviat!

  1. Sarbatori fericite si tie si multumesc de urari si sugestii privind ingrijirea fetei si a machiajului cel mai potrivit. Imi doream de mult sa incerc acesti ochi mai expresivi dupa parerea mea si nu stiam cum sa-i fac. Pina acum eu imi faceam un contur pronuntat al ochilor folosind doar un creion dermatograf fie negru, fie alta culoare inchisa. Am realizat ca e mai de efect ce ne-ai invatat tu pe modelul Bianca si cred ca voi reusi, cu putin exercitiu si eu sa-mi fac acest machiaj, atunci cind vreau ca privirea sa devina mai intensa (mai influenta). Multumesc inca o data si tot inainte, e mare nevoie de o buna indrumare in domeniul felului in care aratam. SOPHIA

Lasă un răspuns

