Idei de make-up: smokey eyes

Am tot vorbit despre smokey eyes si m-am gandit ca ar fi o buna ocazie de a va arata acest stil, mai ales ca va poate servi ca inspiratie pentru machiajul din aceasta perioada de sarbatoare 🙂

Drept urmare am rugat-o pe prietena mea Bianca sa-mi serveasca de model🙂 si am machiat-o in doua variante de smokey eyes colorati,  in nuante ce se regasesc in tendintele acestei primaveri.

Inainte de a incepe sa o machiez am pegatit fata, am curatat-o, tonifiat-o si hidratat-o cu produse specifice tenului ei (normal spre gras):

~

Urmatorul pas a fost baza de machiaj. Am aplicat fond de ten stick cu pensula pentru un efect semi-mat si un pic de anticearcan crema, apoi numai pe zona T (frunte, nas, barbie) o pudra translucida cu silice profesionale ca sa inlatur excesul de sebum.

Puteti vedea mai jos in cateva imagini modul de aplicare al culorilor pentru a obtine smokey eyes:

Mai multe despre pasii catre un machiaj perfect, despre ordinea lor si cum se aplica fardul si conturul la ochi poti vedea aici.

Pentru primul look am facut smokey eyes in culori calde, aurii. Pe pleoape am folosit pigmenti minerali si un tus sub forma de crema. Imi plac pigmentii minerali pentru ca sunt versatili si ii poti folosi atat uscati cat si cu pensula umezita. Pometii i-am pus in valoare cu un fard piersica, iar pentru buze am folosit un ruj mat intr-o nuanta intensa si curajoasa dar totdata vesela si primavaratica🙂

In partea „before” Bianca are doar baza de machiaj, iar in partea „after” puteti vedea rezultatul:

~

~

Cel de-al doilea look pune mai mult accentul pe ochi pentru care am folosit tot pigmenti minerali, de data aceasta negru mat si mov inchis, apoi i-am conturat cu un dermatograf special si am aplicat un sclipici profesional ale carui particule irizate lumineaza si pun in valoare privirea. Pentru restul fetei am folosit nuante de roz-bej am conturat doar un pic pometele iar pe buze am aplicat la sfarsit gloss. Iata lookul preferat al Biancai🙂


Pozele sunt facute de mine asa ca nu sunt profesionale si nici de cea mai buna calitate, insa m-am gandit ca va vor folosi🙂

~ ~ ~ ~ Inspiatie placuta!

5 gânduri despre „Idei de make-up: smokey eyes

  1. Uitandu-ma pe poze si vazand schimbarile majore in bine datorita machiajului pe care l-ai facut Biancai…prind din nou curaj sa incerc sa ma machiez din nou desi sunt trecuta de varsta de 40 de ani.

  2. Felicitari! Imi place felul tau de a explica si imi place cum machiezi si ca pledezi pentru bunul gust. Avem nevoie de asa ceva intr-o tara in care de multe ori a fi feminina este interpretat gresit cu a fi “pitzi”. Felicitari inca o data!

Lasă un răspuns

